Hilarion, 29 maj – 4 czerwiec 2011r.

 
 
Męska i Żeńska Energia   następny przekaz Jezusa z serii Uzdrawianie
———————————————————————————————————————

.

.

Tygodniowa Wiadomość Hilariona

Tłumaczyła: alleksa,  dziękuję!

.

Ukochani

W najbliższym tygodniu codziennie znajdźcie czas na przebywanie na łonie natury i wygrzewajcie się w promieniach słońca przez co najmniej 5 minut każdego dnia.  Promienie mają energetyzujące właściwości lecznicze, bardzo korzystne dla tych na drodze Wzniesienia.  Wizualizujcie malutkie słońca wnikające do każdej czakry, poczynając od czakry korony w dół, do czakry korzenia i spróbujcie poczuć, jak pulsują i otwierają się.  Praktyka ta pomoże wam skontaktować się ze swym Świetlistym Ciałem (Light Body) oraz na stworzenie silniejszego połączenia.

Także minimum 15-minutowy spacer  każdego dnia gwarantuje, że ​​pola energii płyną poprawnie i nie występują zatory.  Głęboki oddech brzuszny umożliwia wdychanie nowej energii prany, która teraz mnoży się w atmosferze wokół was.  Wypicie dwóch szklanek wody jest pierwszą rzeczą na powitanie każdego ranka, potem szklanka wody pół godziny przed każdym posiłkiem i jedna szklanka przed snem, i oczywiście zawsze, gdy czujesz pragnienie.  Te codzienne praktyki, wraz z regularną dyscypliną duchową, sprawią, że aklimatyzacja do wyższych częstotliwości będzie dużo łatwiejsza.

Nadal będą występowały anomalie pogodowe i dobrze, by każdy z was modlił się o ochronę ludzi w miejscach występowania tych anomalii na świecie.  Oczyszczane są gęste energie i nie ma żadnego sposobu, żeby obejść to oczyszczanie, gdziekolwiek i kiedykolwiek się pojawi.  Pamiętajcie, że tak jak każdy z was staje się promienną Istotą Światła, dotyczy to również waszej Planety, zaś jej rdzeń bardziej promieniuje światłem od wewnątrz, koncentrycznymi kręgami przez warstwy do powierzchni i na zewnątrz do atmosfery.

Teraz jest czas udawania się do swego wnętrza w poszukiwaniu spokoju i utrzymywanie go tak długo, jak jesteście w stanie, gdyż to jest podstawą do zachowania harmonii i równowagi w tych chaotycznych czasach.  Utrzymujcie intencje najwyższego dobra dla wszystkich i bądźcie przygotowani na wiele prób traktowania was jak „wysypiska” ze względu na wasze światło.  Pamiętajcie, że jest to wskazówka, że energie kosmicznej Miłości wykonują oczyszczania wszystko to na waszej planecie, co nie może wejść do 5-cio wymiarowej częstotliwości.
Utrzymujcie Najwyższą wizję dla Najwyższego Dobra dla wszystkich, Umiłowani, bo wy jestescie podstawą wszystkiego, co jest dobre i zdrowe w tych zmieniających się czasach.
Do następnego tygodnia ….

Jam Jest Hilarion
© 2011 Marlene Swetlishoff
http://www.therainbowscribe.com

39 Komentarzy (+add yours?)

  1. gregor
    Czer 03, 2011 @ 03:39:38

    Dziękuję 🙂
    od czasu do czasu coś napiszę:
    „Czyste Słowa
    Czyste Myśli
    Jak Górski Potok Płyną
    I Drogę do Źródła Odnajdują
    Pytań nie Zadając”

    Serdecznie Pozdrawiam

  2. Miracle
    Czer 01, 2011 @ 05:03:01

    Witajcie Kochani. Od dłuższego czasu jestem obecny na tym blogu, ale dopiero teraz poczułem potrzebę ujawnienia się 🙂 To miłe, że tak wiele osób w Polsce budzi się ze snu jako jedność. Chciałem się podzielić czymś o czym już na pewno wiecie i nie jest to dla Was nowością. Ostatnio dotarło do mnie z wielką mocą, że jedynym dostępnym i poprawnym źródłem łączącym nasz w Polu Zbiorowej Świadomości jest Kalendarz Majów. Jednak nie wszystkie jego opisy krążące w internecie pochodzą ze Światła i Ciemna Strona „zadbała” o to żeby to w odpowiedni dla siebie sposób zmanipulować. Obejrzałem dzisiaj cudowny przekaz od Alejandro, przywódcy starszyzny Majów, który zaprasza nas do całkowitego przebudzenia w tych dniach: http://www.youtube.com/watch?v=92Gich8gWOo
    Również zapraszam Was wszystkich do odwiedzania blogu na którym codziennie umieszczone są opisy każdego z mijających dni i całkowicie pokrywają się one z naszym stanem świadomości w danym dniu jeśli naprawdę się na to swoim całym sercem otworzymy: http://monikaczyrek.blogspot.com/
    Zapraszam również Krystal do korzystania z tych opisów i zamieszczania ich na swoim blogu jeśli będzie czuła taką potrzebę. Zbiorowe Pole Świadomości zaczęło już działać i na koniec chcę Was moi Kochani zapewnić, że wielki Płomień rozpala się właśnie w Polsce i właśnie z Polski to Światło rozleje się na cały Świat 🙂 Pozdrawiam Was wszystkich bardzo ciepło. Z miłością. JAM JEST Miracle.

  3. gregor
    Maj 31, 2011 @ 13:11:42

    Witajcie

    nie wiem czy to przejdzie(czy tak można?)
    ale napisałem to tydzień temu
    by odpędzić wszelki „bęc”
    i działa do dziś:-) bardzo działa bardzo:-)

    Modlitwa Oczyszczenia

    Ja Jestem Dzieckiem Boga Jedynego
    On Stworzył mnie ze Światła Swojego
    a Światło to Radość Miłość i Szczęście
    i nikt oprócz mnie samego
    odbierać mi tego nie będzie
    nakazuję więc złu wszelkiemu by odeszło
    bo nie ma do mnie prawa
    bo nie ma prawa do Szczęścia Mego
    ani Miłości i Radości od Ojca Mego
    i „TERAZ wszelką ciemność „
    Światłem Rozświetlam
    z głębin istnienia Swojego
    dla Ciebie Ojcze i wszystkiego co ze Mną
    by trwać w miłości Światła Twojego
    dla Wszystkich co ze Mną:-)

    i niech tak Będzie na wieczność………………………………..

    Pozdrowienia „damy radę :-)”
    gregor

    • zielnik
      Maj 31, 2011 @ 23:24:48

      Gregor – TO JEST CUDOWNA MODLITWA !!!
      bardzo, bardzo , bardzo Ci za nią dziękuję !
      nie masz pojęcia, jak bardzo mi pomogłeś.
      U mnie teraz sporo bólu w sercu, bo życie mi fiknęło niespodziewanego koziołka i mimo starań, od paru dni trudno mi było stanąć po jasnej stronie mocy. Tekst tej modlitwy znowu coś we mnie otwiera.
      DZIĘKUJĘ !

    • MKFELA
      Czer 01, 2011 @ 00:55:38

      Piękna modlitwa,gratuluję talentu i głębokiego wnętrza.
      Pozdrawiam

    • mary_celeste
      Czer 01, 2011 @ 12:07:50

      Ta Modlitwa jest Światłem…
      Dziękuję Gregor
      Renia

  4. Alicja2
    Maj 31, 2011 @ 12:11:17

    mary_celeste! dzięki za link do ciekawej strony. Znalazłam tam tekst, który może Was zainteresuje:
    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/03/22/lekarstwo-ze-swiatla/
    Pozdrawiam Krystal i Was Wszystkich majowo i słonecznie – Alicja

    • wika
      Czer 01, 2011 @ 08:29:51

      To jest przesłanie Hatorów, które tutaj pojawiło się jako „Medycyna światła”, oni podali tę metodę zaraz po wydarzeniach w Japonii.

  5. gabriel 33
    Maj 31, 2011 @ 07:58:48

    Witam kochani!
    Jak pisałam wcześniej od 19 do 28.05 otwarty był Portal Galaktyczny i schodziły b.silne energie.Niestety w sobotę „przedarły się energie Chaosu i stąd tąpnięcie samopoczucia.Gdy odczuwacie drgania serca to błogosławcie rozprowadzanie energii w ciele fiz.lub zastosujcie mantrę Fioletowego Płomienia-oczyszcza z negatywu i niepokoju.Błogosławcie wszystko,a zwłaszcza wodę-wszak my wodniste Istoty.(błogosław.podałam wcześniej).Dziękujcie za cud życia i każdą chwilę.Wytwarzając pozytywne emocje wzmacniacie swoje ciało świetliste,swoją moc i żadne negatywy nie będą miały do Was dostępu,oraz podniesiecie wibracje Gai i Istot mieszkających na Niej.
    JAM JEST Gabriel

    • Ktoś
      Maj 31, 2011 @ 08:30:23

      „Gabrielu 33” że tak spytam z czystej ciekawości: skoro jesteś aniołem to jakim cudem piszesz tu na blogu? Czy nie lepsza i bardziej klarowna jest komunikacja po przez sny i inne takie tam stany świadomości? Jak wiadomo w naszym świecie fizycznym istnieje kłamstwo i prawda. No i niestety do takich spraw trzeba bardzo ostrożnie podejść. Jak zapewne wiadomo musimy, co do takich specjałów trzeba trzymać pewien dystans, liczy się „wiedza”, a nie wiara na ślepo. Jaką mam pewność, że nie jesteś kimś kto nas wkręca?

    • Ktoś
      Maj 31, 2011 @ 08:35:37

      Co do wpisu wygląda to wiarygodnie, na temat tych energii, bo sam to odczułem mniej więcej w tym przedziale czasowym.

    • MKFELA
      Czer 01, 2011 @ 01:05:27

      Mam drgania w sercu,ale sądziłam,że skoro po kilku latach otwarłam się na nową miłość,to z jej powodu te drgania.Chcę,żeby tak było,nie dopuszczam do siebie żadnych ciemnych myśli.
      Pozdrawiam majowo.

  6. Oualander
    Maj 31, 2011 @ 03:56:14

    Witajcie:

    Blokady energetyczne pojawiające się w nas wszystkich w minionych 2 tyg pokazują na czym dana osoba powinna się skoncentrować, może trochę źle to określiłem, puszczanie starych energetycznych zapór nie ma nic wspólnego z jakąkolwiek koncentracją na nich, raczej na czymś zupełnie przeciwnym, czymś co jest odwrotnością naszych wewnętrznych uprzedzeń i ograniczeń.

    Podobna silna blokada emocjonalna pojawiła się u mnie tydzień temu, 20.05 i trwała do niedzieli 22.05 włącznie, w poniedziałek rano stwierdziłem że już tego nie ma, pomogło mi odpuszczenie sobie wszystkiego w umyśle oraz zaufanie i uświadomienie bezgranicznej miłości jaką jestem otoczony przez wyższe jaźnie, huśtawka nastrojów jest teraz u mnie znacznie mniejsza, obecnie decydującą role odgrywa równowaga między dawną euforią a następującym zaraz po tym dołku psychicznym.

    Pozdrawiam was wszystkich serdecznie kochani i mam nadzieję że mój komentarz w jakikolwiek sposób będzie komuś pomocny.
    Piotr

    • wika
      Maj 31, 2011 @ 13:43:43

      Tak, dzięki, był pomocny:D może nie tyle konkretna informacja, co świadomość, że wszyscy z tymi rzeczami staramy się po swojemu pracować, że takie górki i dołki to wciąż w miarę normalna sprawa, i że po prostu mamy nieustannie puszczać i puszczać i puszczać te starocie, zostawiać je za sobą i patrzeć przed siebie, w to, co będzie nieskończenie lepsze od tego, co widział tow.Marks, Świadkowie Jehowy i Dzieci Kwiaty (kiedyś uświadomiłam sobie, że widzieli to samo, tylko różnie to interpretowali..) Poza tym jakaś bardzo przyjemna, harmonijna energia jest w Twoim komentarzu…:D Dzięki!:-)

      • wika
        Maj 31, 2011 @ 13:47:47

        Aha, jeszcze coś…:p Szukałam czegoś na Dzień Dziecka, na razie „kartka od Rodziców remontujących mieszkanie”:
        Wiadomość od Ziemi
        17 kwietnia 2011
        przekazał: Mark Stearn
        (Website: http://buildingnewearth.webs.com)

        Moje dzieci, wszystko jest tak, jak ma być w tym czasie. Tyle wychodzi na jaw na powierzchni mojej formy, że wielu pyta, o co chodzi w tym obecnym czasie? Moje stare ciało jest tylko skorupą. Moja nowa forma rośnie szybko. To jest to, co nazywacie Nową Ziemią. Tak naprawdę jest tylko jedna ziemia, choć równocześnie można by powiedzieć, że istnieje wiele warstw mojej formy, które zwane są często równoległymi wymiarami i rzeczywistościami.

        Nie zamierzam wypowiadać się na temat pierwszego kontaktu ani czynić jakichkolwiek prognoz dotyczących wydarzeń na świecie ani tego, co ukaże nam przyszły rok. Zajrzyjcie najpierw w swe serca po wszystkie odpowiedzi, których szukacie. Nie znajdziecie ich na zewnątrz, choć wielu wciąż szuka, niezależnie od tego ile razy im się mówi, że odpowiedzi te można znaleźć we wnętrzu. Każdy ukochany aspekt przebywający obecnie w moim domu jest pięknym wyrazem wielowymiarowej prawdy. Tak wiele składa się na to, czym każde z was jest.

        Nie ma wątpliwości, że sposób, w jaki zostaliście wychowani, jak również kształt obecnego społeczeństwa sprawia, że czujecie, że odbierana wam jest moc. Wasza osobista moc, jak i wasza prawdziwa natura, spoczywają w pełni dla was dostępne w waszej cudownej świadomości. Te zasadnicze aspekty waszej istoty są już tutaj i nie musicie ich szukać. Spocznijcie w sobie. Im częściej to robicie, w tym większej zażyłości będziecie ze swoją radością, która zawsze czeka na was, gotowa do zabawy.

        W tym czasie przebywam w kokonie. Oczyszczam swoją formę od środka na zewnątrz. Moja rada dla wszystkich serc, które mnie teraz słuchają, brzmi: zaufanie jest kluczowym dla rozwoju czynnikiem w obecnym doświadczeniu wznoszenia się. Jak wiecie, ja wznoszę się nieustannie. Rozwijam się milowymi krokami. Moja forma również rośnie. Już nie jestem starym światem. Wielu wciąż usiłuje funkcjonować w wibracjach starego świata, ale okazuje się, że tylko nieustannie wpakowują się w nieciekawe rzeczy.

        Mówiłam o zaufaniu. Wielu ludzi doświadcza sytuacji, w których tyle tracą, że ostatecznie jedyną rzeczą, jaką mogą zrobić, to zaufać, że otrzymają odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku mają zwrócić swoją uwagę. Chciałabym prosić was wszystkich, abyście wciąż używali energii fioletowego płomienia w swej osobistej pracy, jak również i w medytacjach ogólnoplanetarnych. To prawda, że ta energia jest świętym darem z serca Niepoznawalnego i że w cudowny sposób stymuluje mój proces, który wydaje się wielu ludziom tak trudny i nieobliczalny. A ja po prostu robię porządki w domu.

        Ludzkość może się tylko obudzić w tym czasie. Wszystkie drogowskazy są na miejscu. Wszystko wychodzi teraz na światło dzienne. Nic nie może już być ukryte. To w rzeczywistości czas najbardziej ekscytującego rozwoju. Uwalniacie się od kłopotliwych warstw i uczycie się spoczywać w prawdzie. Róbcie to, co działa w waszym życiu. To jest najważniejsze. Ja dalej będę budować moją wibrację. Jestem tak wdzięczna waszej gwiezdnej rodzinie, która pomaga mi otrząsnąć się ze starych resztek, które już nikomu nie służą. I raz jeszcze, moje drogie dzieci, zanim się dziś z wami pożegnam: nauczcie się ufać. Spoczywajcie w swej prawdziwej naturze i wiedzcie w każdej najmniejszej chwili, że wszystko idzie naprawdę bardzo dobrze.

        Matka/Ojciec Ziemia

    • ramzes
      Czer 01, 2011 @ 02:04:51

      Dzięki za wszystkie Wasze komentarze – czytając je ulżyło mi :)))
      Od kilkunastu dni myślałem, że zaczynam „świrować” :)))

      Pozdrawiam Światłem

    • kasia
      Czer 02, 2011 @ 16:43:40

      Ojej, mi tez ulzylo. Tym bardziej ze ostatnie przekazy i wpisy opowiadaly raczej o tych ktorzy w tych dniach mieli same piekne „jazdy”. U mnie ciezkawo, ale mija:-).

  7. MKFELA
    Maj 31, 2011 @ 03:49:27

    Moi Kochani Komentatorzy przesyłam Wam link do Terra-Galaktyczna kawiarenka z pięknym przekazem od Stwórcy-Klucz obfitości;
    http://wolnaplaneta.pl/terra/2010/11/23/21-11-2010-klucz-obfitosci-stworca/
    Pozdrawiam wszystkich i wznoszę za was toast wodą mineralną niegazowaną!!!
    Krystal ten przekaz też jest piękny -dzięki.

  8. DAKORIA
    Maj 30, 2011 @ 13:12:44

    Teraz jest czas udawania się do swego wnętrza w poszukiwaniu spokoju i utrzymywanie go tak długo, jak jesteście w stanie, gdyż to jest podstawą do zachowania harmonii i równowagi w tych chaotycznych czasach. Utrzymujcie intencje najwyższego dobra dla wszystkich i bądźcie przygotowani na wiele prób traktowania was jak „wysypiska” ze względu na wasze światło.
    Dziękuję…

  9. mary_celeste
    Maj 30, 2011 @ 12:53:37

    Słońce nadaje dla nas jedyną w swoim rodzaju „audycję”…
    Słuchajmy, poczujmy, rozkwitajmy…

    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/03/12/polacz-sie-z-wiatrem-slonecznym/

  10. Jan
    Maj 30, 2011 @ 09:38:58

    Wspomniany spokoj to przedsionek stalej blogiej szczesliwosci ….

    • allright
      Maj 30, 2011 @ 12:32:10

      hm…już wiem dlaczego w ubiegłym tygodniu czułam się tak źle…jeszcze pozostało sporo do oczyszczenia wokół nas…światła, światła trzeba:)))))))

      • Ktoś
        Maj 30, 2011 @ 12:45:08

        O ty też? Na pocieszenie powiem, że ja też i jeszcze mnie trzyma. Cóż nie wiem o co chodzi.

        • wika
          Maj 30, 2011 @ 13:36:52

          No jak to, Ktosiu?…bo znów Gaja wrzuciła wyższy bieg!:D o tym są ostatnie dwa teksty i wiele komentarzy na blogu… Mnie też nieźle zatelepało dokładnie 15maja, ale gdy zrobiłam trochę „pracy domowej” ergo „praktyki duchowej”, to od razu się poprawiło, a zaraz potem internet „sam” spadł mi z nieba i od razu zrobiło się inaczej – np.teraz tu zaglądam do was i się bardzo cieszę, że aż tylu i to miłych ludzi już wie, o co chodzi…!:D
          Dzięki, alleksa, że to przetłumaczyłaś, teraz te ostatnie zmiany będą w nas integrowane i ten tekst jest dokładnie o tym.
          Ktosiu, wypij sobie może wody…albo idź się poopalać, jeśli lubisz, przyroda już od paru lat chyba jest w 5D i tylko my jeszcze jedną nogą…ale niedługo dostawimy i drugą!:P
          No to też się idę napić:-) (wasze zdrowie, i wszystkich istot w ogóle!:D plus jedna, jakby się jaka wyłoniła w międzyczasie…;)

        • Ktoś
          Maj 30, 2011 @ 14:04:52

          Moja sytuacja nie jest tak komfortowa. Opalanie powoduje u mnie poparzenia słoneczne bo mam bladą karnację. Dlatego też nie lubię się opalać bo promieniowanie UV (ultrafioletowe) robi swoje. Co do praktyk duchowych to popadam w dwie skrajności, albo euforia albo „ból” w czakrze serca, zupełnie nie rozumiem dlaczego w moim przypadku się tak dzieje, wahania niespodziewane i niezbyt przyjemne… Wytłumaczenie popularne obstawia, że jest to oczyszczenie, ja twierdze natomiast, że nie wiem i jest jak jest. Ale wiem, że ma toś związek z tym, co w powyższych przekazach jest zawarte, czyli ze słońcem i tymi wibracjami.

        • wika
          Maj 30, 2011 @ 14:37:57

          „Chcesz rozpocząć pracę nad sobą? To dąż do tego, kluczem jest światło i miłość. Odrzuć wszystko co powoduje, że twoje wibracje są wolne. Rób co czujesz, bo to co czujesz płynie od twojej duszy (serca), czujesz wtedy radość i fascynacje.” To cytat z Ciebie (z lutego):p Jak słońce nie, to może woda, w każdym razie „kieruj się intuicją” (czy jakoś tak tam było;p Ten internet to rzeczywiście praktyczna sprawa, można komuś zajrzeć w „bazę danych” i potem cytować…:P) Jeśli się urodziłeś np. w czasie pełni, to takie skrajności są na porządku dziennym, ale po 40-tce powinno Ci przejść… (żartowaaałam!…wcześniej, bo mamy przecież przyspieszenie!) Skrajności/przeciwieństwa, zgodnie z całkiem dobrą teorią, są do przekroczenia wyłącznie z wyższego wymiaru, a nie od środka. Więc jak ktoś (Ktoś) ma tego rodzaju kłopoty, to zmusza go to do rozwijania świadomości, więc ciesz się! (Pocieszyłeś się?…:P)
          To wypiję jeszcze szklankę wody…specjalnie za Twoje zdrowie i inne sprawy:D

        • Ktoś
          Maj 30, 2011 @ 15:17:40

          Nie mogę robić tego co czuje, bo nie czuje tego co mógł bym robić. Intuicja milczy (ciekawe co kombinuje xD, aż zacieram rączki bo to „cisza przed burzą”). A więc jestem tu gdzie jestem i robię to co robię. Tak jest i nie ma w tym nic złego. Jestem pocieszony ale tak naprawdę nie szukałem pocieszenia (ale i tak dzięki), a byłem ciekaw czy ktoś może bardziej rozumie te dziwaczne stany i potrafi to wytłumaczyć. No i dość klarownie teraz mi się to układa w całość. Dzięki, że mnie zacytowałaś hehehehe istne szaleństwo, ale chyba sobie po części doradziłem hehe. No to zdrówko!

        • allright
          Maj 31, 2011 @ 01:50:42

          Ktosiu zapij to wodą..hehe..ja dzisiaj zaraz po wstaniu jakoś tak intuicyjnie to zrobiłam…i powiem Ci,że czuję się dobrze…jakby coś skostniałego się rozpuszczało za jej tj.wody sprawą… no to jeszcze jeden łyczek i czujemy się lekko…pozdrawiam
          allright, Gabi

        • Lui
          Czer 02, 2011 @ 03:20:04

          Hej Ktosiu nie musisz się opalać by doświadczyć promieni słonecznych. O wschodzie i o zachodzie jest naprawdę przyjemnie…

        • latarnik
          Maj 31, 2011 @ 00:22:56

          Wika proszę Cię o kontakt , gg: 13202795 Pozdrawiam : )

        • wika
          Maj 31, 2011 @ 04:42:32

          Eee…no ja wiem, że gg to Gadu, ale na razie tam nie gadam, bo nie wiem jak włączyć…:P może dziś wypytam przyjaciela, który Wie;) jakby co, to napisz: wika55maitri@o2.pl (ale 55 to nie kilogramy…:p)

        • Ktoś
          Maj 31, 2011 @ 05:58:45

          Latarnik a co z chatem? Przecież możecie porozumieć się po przez czat.

      • zielnik
        Maj 31, 2011 @ 00:52:06

        Och, ja też przez poprzednie 2 tygodnie czułam się wspaniale, wprost unosiłam się w energii. A w sobotę zaliczyłam wielkie bęc. I tak już mnie trzyma do dzisiaj… mam nadzieję, że szybko się to zmieni. Zaczynam więc od wody 🙂

        • Karmel
          Maj 31, 2011 @ 06:47:12

          Ja to samo. Jakoś w tym okresie miałem takiego kopa, że czułem się tak, że spokojnie mogłem proces wyjaśnienia przejść w miesiąc gdybym oczywiście utrzymał się na podobnym poziomie 😛

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
