Raport Hatonna o Promieniowaniu

.

Hatonn:  Redukujemy promieniowanie na tyle na ile jest to możliwe

przekaz przez Suzy Ward, 7 kwiecień, 2011

Przetłumaczył: Spec

W odpowiedzi na pytanie Steve’a Beckow

„Tutaj Hatonn.  Witaj Steve!  Owszem, promieniowanie jest dla was dokuczliwe, podobnie jak dla nas, ponieważ wytwarza strach.  Pamiętajcie, „ciemni” żywią się waszym strachem!  Rozumiemy, że obecna sytuacja dla wielu z was może wydawać się zbyt poważna, aby mogła ulec poprawie, jednak zapewniamy was, że tak nie jest!  Najbardziej złowieszcze pomiary ze Stanów Zjednoczonych wykonywane były przy pomocy urządzeń nie udoskonalonych do naszych standardów, wykazujących wyższe poziomy promieniowania niż są w rzeczywistości.”

„Nie ma sensu to, że poziom promieniowania, który został rozdmuchany wskroś oceanu jest taki sam jak ten w pobliżu reaktorów.  Owszem, redukujemy je na tyle na ile jest to możliwe z naszych statków oraz przy współpracy z małą ekipą znajdującą się w pobliżu kompleksu.  Oczywiście nasze starania wywarłyby znacznie lepsze efekty gdyby technologia z naszych statków mogła zostać użyta na miejscu, jednak najemni żołnierze będący pod kontrolą „ciemnych” zostali postawieni w stan gotowości na wypadek „ataku obcych”, nie możemy ryzykować bezpieczeństwa waszego oraz załóg statków poprzez publiczne lądowanie.”

„Chciałbym wspomnieć o pozytywnym aspekcie całej tej sytuacji, która jest szczególnie smutna dla Japonii i całego waszego świata.  To jest koniec tam rządów energii atomowej.  W rękach umysłów z trzeciej gęstości zawsze była ona niebezpieczna i nie ma ona miejsca w wyższych gęstościach.  Jednak nie mamy takiego przywileju, aby zamykać wasze elektrownie albo zapobiegać powstawaniu nowych.  Wasze i tylko wasze wspólne żądanie może się do tego przyczynić.  Zastępcze źródła energii już tu są, zostały po prostu zatajone, ponieważ nie są dochodowe tak jak atom czy paliwa kopalniane.  Te „zatajone” technologie będą stopniowo przed wami odkrywane, również dzięki waszej intencji.”

„Innym czynnikiem w strachliwych projekcjach jest to, że naukowcy nie są świadomi wsparcia z naszej strony, czy tego kiedy będziemy mogli pojawić się na powierzchni i dzięki naszej technologii zdematerializować reaktory oraz odpady nuklearne, podobnie jak oczyścić powietrze, glebę oraz wodę.  Nie są także znane fakty, że Ziemia orbituje na częstotliwościach, na których promieniowanie jest załamywane, oraz że posiada fenomenalne zdolności uzdrawiające.”

„Wraz z pomocą naszego wsparcia technologicznego, może ona powrócić do zdrowia w przeciągu kilku miesięcy, a nie stuleci jak wyliczacie na podstawie okresu połowicznego rozpadu cząstek radioaktywnych.  Tak więc patrzcie w przyszłość z pozytywnym nastawieniem – nie bagatelizujcie mocy waszych myśli, lub jak wolicie nazwijcie je modlitwami, za Ziemię, aby lśniła w pełnym blasku w najbliższym czasie.  Wiele musi się wydarzyć i ZOSTANIE to osiągnięte w czasie pozostałym do końca następnego roku.”

http://www.funfactory.spruz.com/pt/Hatonn-We-are-Containing-the-Radiation-as-Much-as-Possible—through-Suzy-Ward/blog.htm

8 komentarzy (+add yours?)

  1. alex
    Kwi 25, 2011 @ 08:59:17

    od ok 2 tygodni zniknely wszelkie chemtrails nad sztokholmem,oczywiscie ciemni staraja sie jak moga jeszcze probuja ale coraz mniej poniewaz slady nie rozciagaja sie juz i znikaja po ok 15-30 minut, obserwuje to juz od kilkunastu dni.Dzieki ada za ufo z brazylii, coraz bardziej przekonany jestem o pomocy jaka otrzymujemy od zyczliwych cywilizacji. na wielu filmikach zauwazylem ze wypuszczaja cos co spada na ziemie(rodzaj swietlanych kul) mysle ze to moze likwidowac chemtrails podobnie jak „dzialo argonowe” ….takie sa moje przypuszczenia.ufo z brazylii widoczne na filmie emituje zielone swiatlo (konstelacja smoka) o ktorym wspomina w pośmiertnym przesłaniu Libero Berozzi (you tube)
    dziekuje krystal za wspanialy blog, ktory napelnia mnie wiara, optymizmem i uczy milosci.trafilem na blog na poczatku tego roku i kazdy dzien zaczynam od tej strony – ladujac baterie i mowiac wam dzien dobry. pozdrawiam

  2. krystyna
    Kwi 15, 2011 @ 23:05:16

    I dzięki za filmy!

    Nasza miłość połączona może zmienić świat!
    Tylko Miłość jest prawdziwa!

  3. krystyna
    Kwi 15, 2011 @ 22:49:50

    Dla mnie też to jest balsam dla duszy.
    Dzięki!

  4. ada
    Kwi 14, 2011 @ 11:54:55

    UFO 2011 Brazil amazing ufo

  5. ada
    Kwi 14, 2011 @ 11:50:25

    Dziwne światła nad Japonią nad wulkanem Sakurajima [05.04.2011]

    Dziwne światła nad Japonią podczas trzęsienia ziemi [07.04.2011]

  6. ada
    Kwi 14, 2011 @ 10:55:04

    Neutralizowanie promieniowania w Japonii. Miłość uzdrawia Świat. Przyłącz się!

  7. Dorota
    Kwi 14, 2011 @ 04:06:30

    Dzięki Hatonn, dzięki Krystal…
    Tylko MIŁOŚĆ ( przez duże M:) ) może nas uratować!

  8. allright
    Kwi 14, 2011 @ 04:03:21

    Pokrzepiające informacje, są jak balsam dla mojej duszy…

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
%d blogerów lubi to: