Jak Rozwinąć Duchową Telepatię

.

Przekazała: Deborah L.  Zeta

Telepatyczna transmisja Przewodników

18 marzec, 2011

Tłumaczyła: Krystal

.
Unikalna mieszanka kosmicznego zrównania w ciągu najbliższych kilku dni otwiera portal do nowego potencjału zasilanego przez głębokie strumienie odnowionej twórczości i inspiracji. To jest naprawdę portal nowych początków i potężnych manifestacji.

Tej nocy Księżyc w pełni jest bliżej Ziemi niż kiedykolwiek od roku 1993.  Ten Księżyc w pełni w Pannie zbiega się z równonocą wiosenną, która trwa trzy dni od 19 do 21 marca.  Wiosenna równonoc oznacza tę porę roku, kiedy dzień i noc są równej długości, pomagając nam w osiągnięciu większej równowagi.

Dodaj do tej mieszanki rzadką konfigurację Słońca i Uranu na równonocnym punkcie zero stopni w Baranie.  To dostosowanie posiada potencjał, aby otworzyć energetyczne portale inspiracji, kreatywności, nowych wglądów i wizji.  Oznacza to czas na słuchanie głębokich strumieni wewnątrz siebie i pracę z intencjami potężnie zrównanymi z naszymi duchowymi celami dla najwyższego dobra wszystkich.

Gdy pracujemy z naszymi najwyższymi intencjami, jesteśmy w stanie dostosować się z innymi na wewnętrznych płaszczyznach, aby zakotwiczyć nowy czas w ludzkiej świadomości.  W ten weekend kosmiczne wyrównania znacznie ułatwią te działania.

Stoimy na progu Niewyobrażalnej Przyszłości
To jest ważny moment w czasie, gdy energie krystalizują się w przyszłość, która jest obecnie niekiedy trudna do wyobrażenia.  Najlepszym sposobem, aby nawigować w tym czasie i wykorzystać oferowane nam możliwości to wejść do swojego serca i przebywać w miejscu pokoju, miłości i dozwolenia.  Gdy egzystujesz w harmonii z przepływem swoich naturalnych rytmów, to egzystujesz w harmonii z całym Wszechświatem.

Stojąc mocno na nogach, gdy stare struktury się zawalają.
W tym czasie przyspieszania zmian na Ziemi i niepokojących wydarzeń rozgrywających się na światowej scenie, najważniejszym jest to, aby otworzyć się na mądrość i wskazówki naszego wyższego poznania.  Gdy stare struktury i formy walą się, aby zrobić miejsce na nowy czas na planecie Ziemi, jesteśmy w stanie stać mocno w miłości i współczuciu poprzez utrzymywanie kontaktu przez telepatyczne połączenie z naszą wyższą Jaźnią.

Oferujemy tutaj pewne kroki w celu wzmocnienia duchowej telepatii.  Gdy rozwijamy telepatyczne połączenie z naszym wyższym Ja, stajemy się duchowymi jasnowidzami zdolnymi sięgnąć poza siebie do serca miłości bez względu na to, co się przed nami pojawia.  Ta zdolność do przebywania w centrum miłości i współczucia jest źródłem prawdziwego uzdrowienia.

Rozwijając Duchową Telepatię
W tym szybko rozwijającym się świecie, jedynym niezawodnym sposobem nawigowania jest przez duchową telepatię.  W tym nowym czasie napotkasz wiele nowych energii, idei i wyzwań.  Najlepszym sposobem, aby nawigować przez te scenariusze jest ciągłe utrzymywanie bezpośredniej telepatii z twoim wyższym Ja.  Za każdym razem, gdy napotkasz nową sytuację, będziesz w stanie sformułować pytanie i od razu otrzymasz odpowiedź od swojej wyższej Jaźni.

Po otrzymaniu tych informacji, możesz je uformować w narzędzia potrzebne do nawigacji, bez względu co jest przed tobą w chwili obecnej.  Duchowa telepatia pozwala ci napotykać każdą nową sytuację w twoim życiu z entuzjazmem i pewnością konieczną do przekształcenia jej w złote możliwości i duchowe drogowskazy, które oświecą twoją duchową ścieżkę i pozwolą na lepszy dostęp do energii 5-tego wymiaru.

Oferujemy tutaj pewne kroki w celu rozwoju duchowej telepatii.

1)  Zapisuj i interpretuj swoje sny każdego ranka.  Sny są przekazami od twojej wyższej Jaźni, które dostarczają ważnych informacji na twój dzień.

2)  Interpretuj swoje sny na jawie.  Tak jak tłumaczysz symbole snów, można przetłumaczyć symbole swoich „snów” na jawie.  Wszystko co dzieje się w twojej fizycznej rzeczywistości wskazuje drogę do głębszych prawd duchowych.

3) Postępuj zgodnie ze swoimi najwyższymi wizjami.  Rejestruj obrazy, które pojawiają się w twoim świadomym umyśle i zobacz, jak je możesz wykorzystać w swoim życiu.

4) Napisz swoją duchową autobiografię i przeegzaminuj symbole każdego wydarzenia, zwłaszcza te, którym nadal nadajesz energię.  Obserwując sytuację, jak pomagała ci się rozwijać, jesteś w stanie otrzymać dary jakie ci zaoferowała i rozszerzyć swoje zrozumienie.

5)  Jedz lekkie i zdrowe pożywienie, która pomaga zagajać i oczyszczać stare energie w twoim systemie fizycznym.  Detoksyfikacja na poziomie fizycznym powoduje uzdrowienie na wszystkich poziomach.  Oczyszczanie energii w twoim środowisku jest jedną z form uzdrawiania.  Sprawdź, czy nie ma żadnych martwych energii w twoim środowisku i usuń wszystko co nie służy już twojemu najwyższemu dobru.

6)  Praktykuj ciszę i medytację.  Zaplanuj czas w swoim dniu, kiedy możesz zwolnić, oddychaj i poddaj się refleksji.  Dzięki temu możesz kultywować wewnętrzny spokój i wyciszenie umysłu, co ma kluczowe znaczenie w otrzymaniu kierownictwa duchowego.

7)  Praktykuj pytania i odpowiedzi ze swoim wyższym Ja.  Przez zapisywanie pytań i za pomocą technik takich jak automatyczne pisanie, aby otrzymać odpowiedzi, wzmocnisz swoją umiejętność komunikowania się ze swoją wyższą Jaźnią.  Jednym z kluczy do rozwinięcia duchowej telepatii jest nauczenie się jak formułować pytania, które dostarczą informacji potrzebnych w danym momencie.  Formułowanie pytań wymaga jasnego widzenia, intuicji i rozeznania.  Kultywuj te umiejętności, pomogą Ci one dowiedzieć się, jakie zadawać pytania.  Pytania są podstawą do otrzymania wnikliwości duchowej z nienagannym zgraniem czasowym.

8)  Bądź otwarta na możliwość kultywowania zaawansowanych technik na otrzymywanie duchowego kierownictwa, takiego jak czanelowanie.  Świadome czanelowanie jest umiejętnością, które możesz praktykować przez otwarcie swojej świadomości, wprowadzenie się w lekki trans i pozwolenie twoim przewodnikom, aniołom, wyższej Jaźni i innym istotom o wysokich wibracjach mówić przez ciebie.  Aby uwolnić twój świadomy umysł z konieczności pamiętania tego, co jest mówione, możesz nagrywać odpowiedzi na magnetofon.

9)  Studiuj autohipnozę i naucz się wchodzić w lekki trans, gdzie odpowiedzi mogą swobodnie przepływać do twojej świadomości.  Jak staniesz się wprawiona we wprowadzaniu się w trans, możesz wsuwać się i wysuwać z tego stanu przez cały dzień.  Ten stan „łagodnego skupienia”  pozwala na pobieranie wiadomości z twojego konta „eterycznego emaila”.  Odpowiednikiem tego w twoim fizycznym świecie jest pobieranie wiadomości e-mailowych z serwera.  W tym przypadku „serwerem” jest twoja podświadomość, która otrzymuje informacje z twojej wyższej Jaźni.

10)   Praktykuj relaksowanie się i inne techniki, takie jak joga czy tai chi, które pomagają w koordynacji i harmonizacji ciała, umysłu i ducha.  Umożliwi ci to funkcjonować w stanie jedności potrzebnej do poruszania się w piątym wymiarze.

http://www.celestialvision.org/

25 komentarzy (+add yours?)

  1. tera
    Mar 27, 2011 @ 00:37:57

    Bagietko,
    Jest 2:30 nad ranem ,druga juz noc prawie nieprzespana,
    tableteczka w laskawosci swojej chemicznej pozwoli odplynac w sen wymuszony, ale juz mnie umeczylo i …..
    otworzylam komputer i twoj wiersz !!
    Tyle tam lekkosci i prawdzwosci i milosci
    To jak ta prosba o Milosc prawdziwa po drugiej stronie teczy juz czekajaca.
    Nie prosic o Milosc, a ofiarowac .
    Bardzo mi pomoglas dzisiaj … i dzieki BARDZO
    A z tym snem cos trzeba wymyslec????????????
    podzieli sie ktos moze??????????

    • Oualander
      Kwi 01, 2011 @ 02:26:17

      Witaj „tera”:

      Podobnie jak ty miewam problemy z zaśnięciem, z doświadczenia wiem że zanim zaczniemy brać chemiczne leki najpierw dobrze jest sprawdzić przyczynę, tzn zaobserwować przez kilka tygodni kiedy zasypiamy w miarę naturalnie i szybko a kiedy nie można zasnąć do rana, u mnie np. nie mogę zasnąć jeżeli mam na drugi dzień ważne spotkanie egzamin lub daleki wyjazd (nadmiernie pobudzam się umysłowo, trudno jest mi wtedy zatrzymać potok myśli związany z ww czynnością), inny powód który zaobserwowałem u siebie to zwyczajnie zjedzenie na kolacje niewłaściwego pokarmu (w moim przypadku jest to n.p duszona cebulka z pieczarkami), zbyt różnorodnego (Zupa, jabłko a na końcu jeszcze potrafię połączyć to z fistaszkami), lub zwyczajnie przesadzę z ilością pokarmu na kolację.
      Kiedy zidentyfikujesz przyczynę (Jeżeli jest naturalna, a nie stan chorobowy organizmu) wtedy dość łatwo można zapobiegać bezsenności lub w znacznej mierze ją łagodzić.
      Na koniec chciałem dodać że warto również jest przyzwyczaić organizm do stałej pory snu, po kilku tygodniach samokontroli i dyscypliny, odnośnie stałej godziny kładzenia się do łóżka na pewno całkowicie lub chociaż częściowo złagodzisz brak zasypiania.
      Pozdrawiam cię serdecznie i życzę kolorowych snów
      Piotr.

  2. bagietka
    Mar 26, 2011 @ 12:36:33

    Droga Ado, napisalam pismem automatycznym caly tomik poezji. Zatytuowalam go wiersze pisane dusza. Proces jest bardzo prosty. Siadasz i poprostu piszesz. Potem to czytasz i jestes w szoku. Niektorych wierszy poczatkowo nawet nie rozumialam. Dorastalam do nich z czasem i rozpoznawalam ich sens. Sa niesamowite. Niesamowity jest kontakt z wlasna dusza. Innym razem mialam ciekawa przygode. Jechalam na semninarium do jakiejs mazurskiej miejscowosci. Pracowalam wowczas duzo i wpadlam do marketu na krotkie zakupy. Chwycilo mnie odrazu po wejsciu do sklepu. Powiedzialam do mojej duszy ok, co mam tutaj zrobic? Poprowadzila mnie do malego stoiska z bizuteria. Miedzy kamiennymi wisiorkami byl jeden zielony kamien. Spytalam: mam go kupic? ok i kupilam. Potem podczas zajec mielismy taniec i przeszkadzal mi podczas skakania wiec odlozylam go i potem zapomnialam. Przyniosla mi go kolezanka po zajeciach, wzielam go w dlon a on zaczol wirowac zalkowicie wbrew prawom fizyki. Robil co chcial. Powiedzialam ok, potem sie Toba zajme. Po przyjezdzie wzielam go znowu do reki i znowu zaczal wirowac. Zaczelam go pytac a on mi odpowiadal. Nie mialam zielonego pojecia o wahadelkach wiec zadzwonilam do znajomego i podpytalam go o co chodzi. Poinstruowana ustalilam konwencje dialogu i zaczelam rozmawiac. Wisiorek powiedzial mi ze nie jest dla mnie wahadelkiem chce tylko zebym zaczela zadawac pytania. „Dopoki nie zapytasz nie otrzymam odpowiedzi”. Wzielam wiec dlugopis do reki i zapisalam 10 pytan, ktore poprostu splynely na pamier. No i sie zaczelo. Otworzylam sobie wrota do innych wymiarow. Pewnie brzmi to jak bajka, mi samej bylo trudno w to uwierzyc. Kochajac Boga, wszysto jest mozliwe. Czy probowal ktos z Was wysylac milosc do Boga. Bog jest 100% miloscia a ja mu jeszcze jej dokladam. Nie wierze w zadne sily ciemosci, ich nie ma. Bog jest miloscia a ja wierze w Boga.

    … albo …

    Boże, biorę sobie Ciebie
    za matkę, ojca i bratanka
    … od samego ranka,
    a wieczorem za siostrę,
    a w nocy opowiadaj mi bajki
    i śnij dla mnie sny
    … albo chodźmy do lasu
    a może nad morze
    .. albo wykąpmy się w słońcu
    nie, lepiej przelećmy się
    balonem nad doliną Króli
    … albo chodźmy w góry
    podziwiać stoki i chmury
    … albo wąchajmy kwiatki
    te małe, niebieskie, bławatki
    i złapmy tego świerszcza
    żeby nam grał za kominem
    w długie jesienne wieczory
    … albo
    … albo mnie kochaj
    poprostu kochaj
    jak ja kocham Ciebie

    Pewnie Was troche zmeczylam, bo to bardzo osobiste co pisze, no coz dziele sie tym co mam …
    Dla mnie w duchowej telepatii najwazniejsze jest zaufanie do samej siebie, ze to co do mnie przychodzi, przychodzi od Boga i jest dla mnie najlepsze.
    Nie zadaje pytan, otrzymuje obraz, slowa, czasami proces i ufam sobie.
    z miloscia

    • Ktoś
      Mar 26, 2011 @ 12:56:55

      A ja nie wiem jak mam się komunikować, nie potrafię pisać automatycznie, ani posługiwać się wahadełkiem… Ale jest JEDEN sposób, który jest mi znany jako niezwykle skuteczny, chodzi mi o podróże astralne. Ale wciąż mam od masakry wątpliwości i strachu, bo nakarmili mój głupi mentalny umysł strachem i niepewnością, ale i tak mnie kusi aby dokonać wyjścia z ciała. Ale wiecznie się waham. Jeden samozwańczy „specjalista od wibracji” (oczywiście nie rezonował ze mną) mnie przestrzegł… 😀 Po tamtej stronie raz spotkałem Siebie czyli Wyższego Ja, pomagał mi w jednym wyjściu, za pomocą „czołgu” (niezły z niego jajcarz, żeby nie było nie jestem wprawionym podróżnikiem wyszedłem 5 razy), za pomocą którego wystrzelił mnie z ciała (pociskiem prosto między oczy, gdy leciałem myślałem, że padnę ze śmiechu). Jak myślicie OOBE to dobry sposób, czy niedobry, bo mam cholerny dylemat wychodzić, czy nie wychodzić? A i tak mnie kusi w kierunku nieznanego…

      • Oualander
        Mar 26, 2011 @ 14:09:49

        Ktosiu:

        Myślę że odpowiedź na twoje pytanie jest ukryta w tobie samym, być może nawet już sobie na nie odpowiedziałeś, jednakże uważam że jest coś nieuporządkowane w twoim życiu co nie daje ci spokoju i powoduje chaos i niepewność przy podejmowaniu decyzji, piszę tak ponieważ często tego doświadczam, są rzeczy, sprawy, odczucia w każdym człowieku które w jakimś stopniu nas blokują i ograniczają powodując życiowy nieład wahanie i inne nasze problemy osobistej natury, inaczej wszyscy, ciągle i nie przerwanie przebywalibyśmy w stanie nirwany.

        Był czas kiedy moje życie było bardzo uporządkowane i harmoniczne(Nie było dręczących zaległych spraw do załatwienia, problemu z hazardem, i innymi uzależnieniami) wtedy bardzo często zwłaszcza w ciągu dnia doświadczałem odmiennych stanów świadomości podczas których organizm regenerował się błyskawicznie (wchodząc w te stany miewałem dziwne uczucie krótkotrwałej nieświadomości w czasie której czułem się jakbym spadał z nadzwyczajną prędkością z ogromnej wysokości, albo jakby całe moje ciało wirowało) po kilku minutach czułem się fantastycznie wypoczęty zarówno pod względem fizycznym jak i psychicznym, niestety jak wspomniałem w poprzedniej wypowiedzi, jedna błędna decyzja w moim życiu spowodowała że wszystko się zmieniło (niestety na gorsze) obecnie w niczym nie przypomina ono tego z przed kilkunastu lat, została mi jedynie silna wola, pracowitość i nadzieja że kiedyś znowu w moim wnętrzu zapanuje ład i harmonia.
        Pozdrawiam cię serdecznie
        Piotr.

        • Ktoś
          Mar 26, 2011 @ 15:40:04

          Dzięki za ten wpis bardzo mi pomógł, my ludzie chyba mamy skłonność by najpierw szukać na zewnątrz. Dzięki wielkie i pozdrawiam.

      • Stanley
        Mar 27, 2011 @ 02:03:17

        Jeden samozwańczy ” specjalista od wibracji.” Czy warto Ci mówić bracie- ja duchowością zajmuję się od ponad 40 lat, a mam już 61. Cóż bracie mój , mam tą możliwość , że dużo wiem i widzę. Jesteś młodym człowiekiem i wiedz , że trzeba dużo umieć. Widząc Ciebie chciałem Cię po prostu Ci podpowiedzieć. Patrz bracie na innych i się ucz jak należy postępować. Podróże astralne przeszedłem i wiem jakie to niesie zagrożenia , gdy nie ma się otwartej czakry sercowej , i jest się w pełnej miłości do STWÓRCY i całego świata.Bracie podumaj o tym. … .. . Ps .Droga nam siostro Krystal podpowiedz mi proszę jak mam dotrzeć aby przeczytać wcześniejsze wp.Mateusza. Pozdrawiam z miłością. St.

        • Ktoś
          Mar 27, 2011 @ 03:22:43

          A o tobie nie mówiłem.

        • Ktoś
          Mar 27, 2011 @ 03:32:01

          Jakie zagrożenia niesie, bo znam sporo osób, którzy wychodzą i żadnych zagrożeń nie doświadczają, poza tym groźniejszy jest świat fizyczny od astralnego, bo tu naprawdę możesz zginąć, a w astralu jesteś nieśmiertelny. Po za tym tam doświadczasz bezwarunkowej miłości w przeciwieństwie do tego świata, ubogiego duchowo. Dodatkowo możesz czerpać informacje odwiedzić „park”, czy „emiter”. Miłość niesie zagrożenie? Jakie zagrożenie? W jakim kontekście zagrożenie? Samo słowo zagrożenie nie wiele mi mówi, bo w kontekście fizycznym zagrożenie oznacza groźbę utraty życia, bądź zdrowia. No chyba że mówisz o szwendaniu się po pokoju to tu jest zagrożenie chroniczną nudą.

        • Ktoś
          Mar 27, 2011 @ 03:47:50

          Może powiem tak: Jedni mówią, nie wychodź bo to niesie „zagrożenie”, drudzy mówią wychodź bo to niesie „miłość i mądrość”. Bądź tu człowieku mądry teraz z mózgu robi mi się kisiel. Ja myślę, że nie warto myśleć… Ja wiem, że wiem nic.

    • Oualander
      Mar 26, 2011 @ 14:18:35

      Bagietko piękny i bardzo uduchowiony wiersz, gratuluję niesamowitych zdolności pisma automatycznego, brawo 🙂

    • Sabrina
      Mar 26, 2011 @ 15:07:29

      Piękny wiersz:-) Pytasz, czy ktoś z nas wysyłał miłość do Boga. Tak, ja wysyłałam i w odpowiedzi otrzymałam jeszcze większą miłość, którą ledwo wytrzymałam. Było to coś cudownego. Nie ma słów, które by to oddały:-)

  3. Ktoś
    Mar 26, 2011 @ 10:05:15

    U mnie duchowa telepatia chyba szwankuje, albo odczucia są elementem tej telepatii, nie wiem… Ale nie ma co się oszukiwać, nie potrafię widzieć obrazów, ani słyszeć (dźwiękowo) kazań mojego wyższego Ja. O automatycznym pisaniu już nie wspomnę. Nie wiem jak mam rozumieć tą komunikację, nie lubię oszukiwać sam siebie, że słyszę głos przewodnika itp. (bo to głupie i bezsensowne). W jaki sposób ta komunikacja u standardowych ludzi (nie jasnowidzów) jak ja się odbywa? Czy są to odczucia, sny, czy jakieś wydarzenia w życiu? A co do snów nie rozumiem ich znaczenia, jak mam je zrozumieć? Pytam bo wiem, że nic nie wiem.

    • Oualander
      Mar 26, 2011 @ 12:26:14

      Ktosiu u mnie jest podobnie jak u ciebie, ta duchowa telepatia nie specjalnie jest odczuwana, czasami mam jakieś silne przeczucie albo wyraźny sen ale to wszystko co mogę na ten temat powiedzieć.
      Kilkanaście lat temu jak zacząłem interesować się rozwojem duchowości (Wtedy nawet tak tego nie określałem) kolega z pracy nauczył mnie techniki spisywania snów, po jakimś czasie praktykowania doszedłem do takiego poziomu że potrafiłem w ciągu tygodnia dokładnie zapamiętać i spisać kilkanaście snów, niestety w pewnym momencie moje życie gwałtownie się zmieniło, zaniedbałem to na kilka miesięcy i wszystko powróciło do normy (zapamiętuje co najwyżej 3 sny w ciągu tygodnia) o interpretacji wogólę nie będę wspominał bo to odmienny i dość rozległy temat.
      Pozdrawiam cię serdecznie i życzę powodzenia na drodze duchowego rozwoju.
      Piotr.

      • Ktoś
        Mar 26, 2011 @ 12:38:36

        Ja nie lubię spisywać swojego duchowego wnętrza na kartkę, czuje się obnażony i zniewolony przymusem spisywania… Jeszcze ktoś przeczyta, a tego bym nie chciał. Co do snów mam czasami sny o głębokim przesłaniu, które zapamiętuje na lata (np. pamiętam sny ze wczesnego dzieciństwa, których znaczenie rozumiem dopiero teraz, uświadomiłem sobie nawet, że mam wspomnienie sprzed narodzin: „wspaniałe piękne miejsce zrobione z chmur różowego koloru od którego bije ciepłymi promieniami słońca i drogowskaz w kształcie chmurki…” reszta wspomnienia jest zamazana i zniekształcona), a i mam też sny, które są bezsensownym zlepkiem zdarzeń z przed tygodnia. Te drugie miewam częściej. Ale jeśli chodzi o te pierwsze, to z reguły symbolika jest dla mnie oczywista. Mimo tego na dal nie wiem na jakiej zasadzie działa ta telepatia…

  4. krystyna
    Mar 25, 2011 @ 18:39:35

    Dziękuję Krystal,
    wiele nowych dla mnie rzeczy uswiadomiłam sobie.

    Pozdrawiam serdecznie.

  5. ametyst
    Mar 25, 2011 @ 14:12:01

    Dziękuję bardzo za ten przekaz – nareszcie jest dużo praktycznych rad i jakże inspirujących. Bardzo doceniam Twój trud Krystal – tyle pracy mozolnej, byśmy mogli poznać te cenne rady i informacje na bierząco! Z głęboką wdzięcznością Ania

  6. Dajamanti
    Mar 25, 2011 @ 13:48:24

    Dziękuje za ten przekaz 🙂 Jak zawsze z Miłością 🙂

  7. terranin
    Mar 25, 2011 @ 13:17:08

    sny w moim życiu stanowią klucz do przyszłości potrzebowałem sporo czasu by nayczyć sie je czytać obecnie uczę się świadomie śnić zachęcam wszystkich by też tego próbowali to jakby astralne oko pozwala widzieć więcej bardziej intensywnie wrecz odziera ze złudzeń wielce przydatna rzecz sen
    pozdrawiam wszystkich

    • Sabrina
      Mar 25, 2011 @ 13:39:08

      Ja niestety nie rozumiem swoich snów. Kiedyś próbowałam spisywać je, zrozumieć, .ale bezskutecznie. Także nie będę sobie nawet tym głowy zawracać.

  8. mary_celeste
    Mar 25, 2011 @ 12:41:10

    Niezwykle budujący przekaz.
    Z podziękowaniem i wyrazami miłości dla wspaniałej Krystal i dla Was kochani.

  9. ada
    Mar 25, 2011 @ 12:15:00

    Krystal wielkie dzięki za ten piękny , pełen mądrych rad i wskazówek
    przekaz.
    W punkcie 7 jest mowa o zadawaniu pytań swojemu wyższemu Ja
    i otrzymaniu odpowiedzi przez „pismo automatyczne”
    Ciekawi mnie ,czy ktoś z was ma jakieś osobiste doświadczenia z pismem
    automatycznym?
    Odpowiedzi na pytania wysyłane do mojego wyższego Ja zawsze dostaje
    jako odczucia,które muszę zinterpretować.Fajnie by było dostać pisemną
    odpowiedź.Muszę spróbować.

  10. Biedrona
    Mar 25, 2011 @ 08:26:50

    Wspaniały przekaz dla mnie na czasie. Tak robię codziennie i moje życie jest łatwiejsze, pełniejsze . Mimo okoliczności jestem szczęśliwa.
    Dla wszystkich przytulaki.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
