Szala Zwycięstwa się Przechyliła

.

.

16 styczeń, 2011

Tłumaczył Boogy

Pozdrowienia ze Statku Alfa!

.

Niczym na złożonej i wyrafinowanej szachownicy, wszystkie figury białe (Lightworkers) i czarne (reprezentowane przez siły ciemności) toczą ciężką bitwę, w której obie strony zaangażowały się w walkę jakiej nikt jeszcze nie widział.  Stawką jest hegemonia i kontrola samej ludzkości na Ziemi, wraz żywymi istotami które ją zamieszkują; przedstawicielami zwierząt, roślin oraz królestwami dew i żywiołaków.

Obie strony wiedzą o co walczą, dlatego ich zmagania stały się tak zacięte i bezlitosne.  Większość z was nie ma najmniejszego pojęcia o tym co teraz się dzieje.  Sytuacja cały czas się rozwija i możemy was poinformować, że z początku gdy zaczęliśmy się z wami porozumiewać poprzez naszych channeler’ów, przewaga leżała po stronie ciemności; z czasem, w rezultacie naszych wspólnych działań (w okolicach roku 2008) potęga obydwóch sił rosła do chwili gdy wreszcie się zrównały. Teraz, wraz z początkiem 2011r. możemy z wielką radością i satysfakcją stwierdzić: szala zwycięstwa przechyliła się na stronę zjednoczonych przedstawicieli Światła i ducha!

Wyobraźcie sobie wielką zmianę jaka nastąpiła w przeciągu zaledwie kilku lat!  Biorąc pod uwagę, że nie byliście przebudzeni na rzeczywistość, nie wiedzieliście co dzieje się z rządami które w tajemnicy prowadziły rozmowy z cywilizacjami z innych światów, ani o kontroli sprawowanej przez kilka osób które za zamkniętymi drzwiami decydowały o działaniach, wojnach, o chorobach i środkach potrzebnych by je leczyć przez setki, setki lat, oczywistym jest że to co zostało osiągnięte w zaledwie kilka lat zupełnie zaskoczyło ciemnych.

Ten element zaskoczenia okazał się być decydującym o zwycięstwie, jakie my (przedstawiciele Światła) w tej chwili osiągamy niszcząc przy tym berło potęgi dzierżone przez tych, którzy od zawsze atakowali waszą wolność, równość i braterstwo.  Zawsze działali tchórzliwie ze swych ciemnych schronów i nigdy nie pokazywali twarzy.  Żeby chociaż mieli (ale nie mieli) jakiekolwiek sumienie – dokonali tak strasznych czynów okrucieństwa na całej ludzkości.

Wieczny Ojciec zdecydował, że czas ich kontroli nad istotami ludzkimi dobiegł końca i dał nam znacznie większą swobodę w kwestiach dotyczących planety.  To tworzy łańcuch światła, który daleki od utraty swej siły, staje się dłuższy i potężniejszy za każdym razem, gdy rozpalamy światło w waszych sercach, które usychały z tęsknoty przez wasze podporządkowanie się przez stulecia.  Każda nowa istota ludzka – przebudzona na rzeczywistość – służy niczym katalizator budzący kolejne istoty ludzkie, z którymi się spotyka, przez co pole działania, które my stworzyliśmy na początku rozszerza się i szybko mnoży z arytmetycznym przyspieszeniem.

Dzieje się tak dzięki wsparciu i współpracy wszystkich nas jako całości; głównym powodem sukcesu jest wzrost krytycznej masy istot, które się budzą na prawdę, że wszyscy jesteśmy jednością.  W rzeczywistości jedną Galaktyczną Istotą zmanifestowaną w niezliczonej ilości kształtów zamieszkującą szeroką, niemal nieskończoną liczbę planet i gwiazd we Wszechświecie.

W efekcie, gdy tylko istota zrozumie iż nie jest od niczego odseparowana i że jest niczym kropla w międzygwiezdnym oceanie formującym Niebiańskie Ciało Boga, przestaje brać udział w grze tych licznych sił na planecie i staje się częścią Galaktycznej Federacji Światła, mimo że wciąż na indywidualnym poziomie, do czasu gdy Gaja dokona całkowitego przejścia by móc istnieć obok wszystkich istot które ją zamieszkują, i której są częścią.

Wraz ze wzrostem ilości Światła w sercach wszystkich istot ludzkich oraz liczby Pracowników Światła służących podniesieniu całego globu, zapewniamy że osiągniemy sukces w awansowaniu ludzkości zamieszkującej tą piękną, niebieską planetę na właściwą pozycję w Międzygalaktycznej Konfederacji Światów.

Idźcie wciąż do przodu, nasi bracia i siostry i nie oglądajcie się przy tym za siebie, kroczcie bez strachu i w absolutnej pewności oraz wiedzy, że stawiacie pierwsze kroki pozwalające wam wkroczyć w Nową Ziemię, będącą prawdziwą Ziemią Obiecaną o której mówią wasze święte księgi.

Pokój i Miłość,

Komandor Sohin

Przekazał: Kris Won

Tłumacz: Boogy – Przebudzenie – Wielka Transformacja

13 komentarzy (+add yours?)

  1. Jacek
    Mar 09, 2011 @ 04:00:38

    A więc nareszcie szala zwycięstwa przechyla się na stronę sił Światłości !!! Bogu niech będą dzięki !!! Na stronie http://www.przeslanie.info opisałem swe objawienia Otchłani i Piekła oraz starego i nowego Nieba !!! Opisałem też swoją walkę jaką stoczyłem w ostatnich latach z siłami Ciemności – ataki tych sił prawie doprowadziły mnie do śmierci !!! Ciężka i nierówna to była walka bo siły te mnie zmaltretowały w sposób potworny !!! Ale Bóg się zlitował i wiele razy ocalił mi życie !!! Pozdrawiam Was Kochani w dążeniu do naszej wspólnej Jedności – w dążeniu do przebudzenia całej Ludzkości. Bóg w nas = Bóg nami. Jacek

  2. gabi
    Sty 27, 2011 @ 01:43:39

    Dziękuję Wszystkim za wczorajszą obecność … zatopiłam się morzu Miłości Absolutnej…trwajmy w tym uczuciu :))))

  3. Oualander
    Sty 26, 2011 @ 12:57:55

    W rynsztunku pełnym miłości radości szczęścia i spokoju dołączam do was o 22:00
    Piotr

  4. Ktoś
    Sty 26, 2011 @ 10:49:51

    „Ogłaszam gotowość bojową”, dzisiaj przed snem planuje medytować (a nawet w trakcie snu, może będę mieć oobe), kto chce dołączyć?! Chodźmy dzisiaj zróbmy masowy „transfer energii”, medytujmy :D!

    • Olek
      Sty 26, 2011 @ 10:54:55

      O której 😛 ?

      • Ktoś
        Sty 26, 2011 @ 10:59:19

        Dzisiaj o której chcesz, ja mogę całą noc nawet śpiąc. I tak to się skumuluje.

    • gabi
      Sty 26, 2011 @ 11:04:15

      witaj…a wiesz,że ja dzisiaj poczułam ogromną misję grupowych medytacji…Pozdrawiam Gabi

      • Ktoś
        Sty 26, 2011 @ 11:34:02

        Ty też? 😀 Super! Dzisiaj medytowałem już raz ale mam ochotę robić to non stop.

        • gabi
          Sty 26, 2011 @ 11:43:44

          w grupowej medytacji, nawet na odległość siła energii wzrasta do potęgi n-tej…ja proponuję medytację miłości z przekazu Plejadian…pozdrawiam

        • Ktoś
          Sty 26, 2011 @ 11:45:29

          Umiem jedynie po swojemu.

        • gabi
          Sty 26, 2011 @ 11:50:58

          I o to chodzi….wtedy to jest szczere…pozostańmy w wibracji miłości:)))
          Nasza energia miłości będzie miała ekspansję miedzy 22.oo-23.00:))) Namaste Gabi

        • Ktoś
          Sty 26, 2011 @ 12:00:54

          Ja około 23 do rana bo mam zamiar w astrala ulecieć.

        • gabi
          Sty 26, 2011 @ 12:07:25

          Medytacja Miłości z przekazu Plejadian 6/13 usiądźcie w relaksie
          – zamknijcie oczy
          – a teraz wizualizujcie świetlny wir który przybywa ze wszechświata
          – i wypełnia całe wasze ciało
          – poczujcie tą energię i oddychajcie nią
          – połóżcie ręce na sercu i wizualizujcie
          – że jesteście jednością ze swoją duszą
          – a teraz powiedzcie do siebie:
          – jestem otwarty by przyjąć- pełną obfitość- egzystencji
          – pozwalam mojej duszy by mnie uleczyła i uczyła za pomocą miłości
          – uczę się z radością
          – jestem gotowy na przyjęcie mądrości
          – wykorzystuję mądrość- ze wszelkich moich doświadczeń dla dobra wszystkich
          – kocham siebie samego
          – jestem życzliwy i czuły
          – jestem zdrowy
          – jestem odważny
          – jestem niezależny i podejmuję swoje własne decyzje
          – biorę odpowiedzialność- za swoje życie
          – jestem połączony z centralną kosmiczną świadomością
          – używam swych talentów by służyć- światłu
          – w moim sercu jest zrozumienie
          – jestem wdzięczny za wszystkie dobre rzeczy w moim życiu
          – daję i otrzymuję miłość-
          – żyję życiem miłości
          – używam miłości by pozbyć- się wszelkich blokad energii
          – miłość- jest największą mocą jakakolwiek istnieje
          – powtarzajcie te afirmacje tak często jak możecie
          – by wzmacniać- swoją energię i świadomość-
          – niech światło Egzystencji oświeci waszego ducha
          – Adone
          Dziękujemy Ci Boogy za Twoją wielką pracę na rzecz nas wszystkich;)Gabi

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
