Dezinformacja i Kontrola

.Montague (Monty) Keen

przekazała: Veronica Montague Keen

2 Styczeń, 2011

Tłumaczył: Tomasz Ługowski

.Wraz z początkiem tego nowego i jakże ważnego roku, my w Duchu prosimy, byście stali się bardziej świadomi Drakońskich praw, które są potajemnie ustanawiane.  Nie akceptujcie stwierdzeń mówiących, że nie możecie nic z tym zrobić, że jesteście bezradni, jako że dystansując się od tego jesteście Duchami, które znalazły się w ciele na planecie Ziemia, by chronić ją przed przejmowaniem pod kontrolę, które ma miejsce wokół was.  Wiedzcie o tym, że was jest wielu ich tylko kilku.  Wy jesteście Światłem, oni są ciemnością.  Jesteście Miłością i Światłem, dlatego troszczycie się o swoich, chcecie ich chronić.  Każdy z was, który zdecydował się podjąć tę pracę jest prowadzony jedynie przez Ducha, zaś motywy które wami kierują są szczytne i godne zaufania.

Prawa mogą być stanowione tylko za zgodą ludzi bez zgłaszania żadnego sprzeciwu z ich strony. Używa się więc strachu.  Jesteście karmieni dezinformacją na temat medycyny naturalnej.  Wiecie jednak najdrożsi, że Ziemia wytwarza wszystko to, co tylko jest potrzebne ludzkiemu ciału. Zapewnia to sama natura. Rasa ludzka przetrwała tysiące lat używając jedynie naturalnych sposobów leczenia a wszystkie te straszne choroby, z którymi musicie się obecnie zmagać, zupełnie nie istniały.  Pranie mózgu jakie jest dokonywane na tym polu zakrawa na recydywę i jest wręcz nieludzkie.  Wszyscy jesteście stworzeniem Boga i jedynie sam Bóg sprawuje nad wami jurysdykcję.  Połączcie się z otaczającą was miłością, gdyż każdy z was jest ważny w planie wszechrzeczy.  Każdy z was przyjął na siebie rolę, którą będzie odgrywał w powrocie Ziemi do Światła, jeszcze zanim znaleźliście się ponownie fizycznie na planecie.  Otaczajcie się miłością i śmiechem oraz próbujcie wnosić światło do życia tych, którzy jeszcze się nie przebudzili.

Te ogromne zmiany, które mają miejsce w waszym świecie przygotowują was na przejście do rzeczywistości Światła i sprawiają, że spiskowcy ciemności popadają w obłęd i zadają ciosy bezładnie we wszystkich kierunkach.  Posługują się pieniędzmi, które nigdy nie istniały i strachem, próbując was obezwładnić.  Ci, którzy się im przeciwstawili, przetrwali i pozostali w swych domach.  W chwili, w której poddacie się strachowi, mają was jak na dłoni.  Oni nie mają sumienia i nic dla nich nie znaczycie.  Jesteście dla nich rzeczą jednorazowego użytku, więc nie zależy im na waszej obecności w obrębie tego co uważają za „swój świat”.  Nie bójcie się ich.  Nie byliby w stanie przetrwać, gdybyście ich nie wspierali.  Pomyślcie o tym jak o piramidzie – oni zajmują zaledwie jej szczyt a wy wszyscy całą resztę.  Kiedy pozbawicie ich swojego wsparcia, po prostu SPADNĄ.

Pomyślcie o tym – oni potrzebują was ale z drugiej strony, WY NIE POTRZEBUJECIE ICH.  Oni znajdują się w waszym świecie, ale nie są z waszego świata.  Ani my, ani też pozostali wasi przyjaciele z innych planet nie zamierzamy stać i przyglądać się biernie destrukcji Ziemi.  Wszyscy jesteśmy w gotowości by was wesprzeć.  Ostatnio byliśmy pochłonięci zapobieżeniu, by siłom zła udało się wywołać III wojnę światową.  Żołnierze niektórych armii są już „zaczipowani”, więc mogą być kontrolowani za pomocą elektroniki.  W sytuacji wojennej ich wszelkie ludzkie emocje zostają usunięte i popełniane są straszliwe akty w waszym imieniu.  Czy naprawdę chcecie żyć w takim świecie?  Tylko wy i nikt inny może to zmienić.  Każdy z was powinien zaakceptować fakt, że jest to wasz świat.

Żaden człowiek nie powinien pozostawać bez pożywienia, schronienia czy godnych warunków.   Otaczajcie się Miłością.  Mając miłość w sercu nigdy nie zranicie nikogo ani niczego.  Módlcie się o pokój dla całej ludzkiej rasy.  Tak, różnicie się – niektórzy wyglądają inaczej, inni mają odmienne systemy wierzeń.  Mimo to, wszyscy jesteście Boskimi stworzeniami – świetlnymi bytami.  Na co dzień jednak podsyca się w was strach przed pewnymi grupami.  Policzcie tylko ile razy w ciągu pojedyńczego wydania wiadomości słyszycie słowa: terroryści, wrogowie.  Programuje to was, byście zaakceptowali to jako fakt.  Nie ma jednak żadnych faktów na poparcie tego co oni mówią. To ci, którzy kontrolują wasze rządy decydują o tym, co ma być wam powiedziane.  Próbują was utrzymywać w ciągłym strachu i obawach o atak na wasz kraj.  Każdego dnia jest wam to wtłaczane przez telewizję i gazety.  Nie ma w tym żadnej uczciwości, ponieważ media robią to, co im nakazano.  W Anglii, w sprawie zamachów bombowych stwierdzono nawet w orzeczeniu sądowym, że 4-rech tzw. „terrorystów” wsiadło do pociągu relacji Luton – Londyn, którego planowy odjazd był o 7:40.  Tymczasem, TEN POCIĄG ZOSTAŁ TEGO DNIA ODWOŁANY JAK RÓWNIEŻ NASTĘPNY PO NIM!  Byłoby więc niemożliwe, by ci „terroryści” znaleźli się w Londynie w czasie wybuchu „bomb”.  Jest to doskonały przykład na to, że ludzie zwyczajnie akceptują to, co się im powie, bez kwestionowania… Dostęp do  informacji nie jest obecnie problemem, dlatego sprawdzajcie je sami.  Nie pozwalajcie się prowadzić jak owce.

Kiedy transformacja się dokona, nastanie pokój a ludzkość na nowo nauczy się żyć w harmonii z wszelkimi Boskimi stworzeniami, właśnie wtedy będziecie w stanie docenić wagę pracy, którą wykonujecie dziś, by to wszystko stało się rzeczywistością.  Kiedy pełna świadomość zostanie przywrócona, znikną wszelkie bariery i wszystko będzie możliwe.

Jestem częścią całej Sieci.  Życzymy wam oświecenia i harmonii w waszym życiu w 2011 roku. Jesteśmy wdzięczni za waszą pomoc w otwieraniu umysłów na prawdę.

Moja droga, pragnę złożyć ci specjalne podziękowania za twoją miłość i poświęcenie dla mnie.

Z oddaniem,  Monty

http://lightworkers.org/channeling/121723/montague-keen-message-sunday-january-2-2011

24 Komentarze (+add yours?)

  1. Alicja
    Sty 15, 2011 @ 23:23:02

    Sabrino! Rozumiem i szanuję Twoją opinię. Jeśli tak to czujesz, to jest Twoja prawda i „trzymaj się od tych przekazów z daleka”. Pozdrawiam Cię serdecznie!

  2. Sabrina
    Sty 15, 2011 @ 14:18:19

    Alicjo, ja teraz czytałam sercem przekazy projektu cheops. I moje serce zareagowało natychmiastowa, aby trzymać się od tych przekazów z dala, bo nie pochodzą one od istotnych, które mają dobre intencje.

  3. Alicja
    Sty 15, 2011 @ 11:18:13

    Moim zdaniem przekazy chanellingowe warto czytać sercem. Ono podpowie, czy tekst trafia „w naszą prawdę”. Przeczytałam wszystkie sesje Projektu Cheops i mimo, że czasem miałam wątpliwości, zapamiętałam je jako przekazy nawołujące do pozytywnych uczuć: miłości i szacunku wobec siebie i ludzi, przyrody oraz ziemi. Świat zmieniamy od siebie. Im więcej prawych ludzi, tym większa szansa na świetlaną przyszłość nas samych
    i naszej planety.
    Przekazy Transformacji 2012 czytam z dużym zainteresowaniem
    i z niecierpliwością czekam na kolejne.

  4. Ktoś
    Sty 11, 2011 @ 15:46:21

    Właśnie o to chodzi abyśmy wspólnymi siłami coś zdziałali.

  5. Paul
    Sty 11, 2011 @ 15:35:59

    o ile nie jesteś mesjaszem to sama nie zbawisz całego świata (choć nigdy nie wiadomo heh) ale jestem przekonany, że wszyscy razem damy rade 🙂

  6. Sabrina
    Sty 11, 2011 @ 14:37:36

    Mnie jest smutno z powodu tych ptaszków:-( bo kocham przyrodę. Ale z drugiej strony wiem, że nie powinnam na tych złych rzeczach skupiać uwagi, aby nie powodować tych kolejnych takich zdarzeń. Dlatego też codziennie modle się do Boga o całą naszą planetę, zwierzątka, rośliny, ludzi etc., bo zdaję sobie sprawę, że w ten sposób jestem w stanie pomóc w jakiś sposób światu…szkoda, ze nie mogę zbawić świata…:-(

  7. Sabrina
    Sty 11, 2011 @ 10:11:54

    Krystal, serdecznie dziękuję Ci za odpowiedź mądrą i przekonującą:-)

  8. krystal28
    Sty 11, 2011 @ 09:56:08

    Sabrinko, przez tysiące lat ludzkość była i większość jeszcze jest w szponach kontroli i dezinformacji. Niektóre organizacje, w tym tez nowo-wiekowe jeszcze wykorzystują te stare energie do własnych celów.
    W nowej energii Jedności staramy się iść drogą nieosądzania i akceptowania innych takimi jakimi są, ponieważ każdy z nas jest w jakimś punkcie na drodze do Oświecenia.

  9. Sabrina
    Sty 11, 2011 @ 09:00:41

    Krystal, ja myślę dokładnie tak samo jak Ty. Jednej rzeczy nie rozumiem, dlaczego ludzie mają uśpioną intuicje to tego stopnia, że nic nie wyczuwają. Kiedy czytałam channeling Enkiego, to cała moja dusza, nie tylko serce, mówiło mi, że to jest demon. A ludzie tak łatwo dają się wkręcić w to. I nawet nie wiedzą, że się w ten sposób zatracają.

  10. krystal28
    Sty 11, 2011 @ 08:10:43

    Droga Iwonko, już wcześniej wypowiedziałam się o tej organizacji w komentarzach i tez obejrzałam filmik i przesłuchałam jeden niefortunny przekaz od istoty Enki i popieranie tej organizacji byłoby sprzeczne z moimi ideałami. Dobrze pamiętać, ze każda dezinformacja musi zawierać trochę pozytywnej treści, aby była skuteczna.
    Ziemi nie trzeba ratować przed planetą Nibiru, takie zagrożenie NIE ISTNIEJE, szczególnie nie trzeba nikomu dawać pieniędzy za swój „ratunek”. Jednak każdy ma prawo wierzyć w to co chce i ja to szanuję.

  11. iwona
    Sty 11, 2011 @ 07:59:27

    Droga Krystal pisząc o Transformacji 2012 i poruszając tu wiele ważnych tematów myślę ,że warto byłoby wspomnieć ,czy też zamieścić odnośnik do Projektu Cheops , sądzę ,że temat jest Ci znany . To też są przekazy chanellingowe (www.projekt-cheops.com)!! pozdrawiam serdecznie

  12. Sabrina
    Sty 10, 2011 @ 11:39:27

    Allright, „zazdroszczę” Ci tych doświadczeń;-) Ja tez tak chcę!;-)
    Dziękuję za to, że chcesz się ze mną nimi podzielić:-)
    Jestem też ciekawa „zakotwiczeniem” Upade Stwórcy. Nie bardzo wiem co to jest. ale domyślam się, ze to coś fajnego:-)

    Mój mail: sabrinka143@wp.pl

  13. allright
    Sty 10, 2011 @ 10:28:03

    witaj Sabrina, poślę Ci tą medytację na pocztę podaj adres poczty, proszę..
    A co do Twoich odczuć… tak to już teraz bedzie, ponieważ potęzne dawki energii sa kierowane teraz na ziemię…odczuwamy to, oby własnie w taki sposób jak Ty .poprzez czakrę serca…ja wczoraj miałam doświadczenie o którym pisałam…podróży astralnej ..widzisz pracuję nad zakotwiczeniem Update Stwórcy..to jest zaprogramowanie się na nowe energie na poziomie komórkowym..i czuję ogromna zmianę w sobie , czuję zupełny spokój…

  14. Sabrina
    Sty 10, 2011 @ 10:02:42

    Allright, kochana, proszę Cię podaj mi tą medytację z fioletowym płomieniem:-) Będę Ci ogromnie wdzięczna:-)I jeszcze jedno. Mam do Ciebie pytanie. Od wczoraj odczuwam w sercu duchowym, potężną energię, na zewnątrz też. Tego się nie da dokładnie opisać. Czy to są te wibracje ziemi? Jak myślisz?

  15. allright
    Sty 10, 2011 @ 08:48:46

    ojjj Stwórca to stoi na neutralnym stanowisku…ale Ci oprawcy , o których piszesz swojej kary z pewnością doświadczą w cyklu kolejnej inkarnacji…

  16. allright
    Sty 10, 2011 @ 08:45:27

    Jesli masz pytania do mnie to ok…gg10889610

  17. Arek
    Sty 10, 2011 @ 08:24:57

    Czy moglibysmy porozmawiac na jakims komunikatorze??

  18. allright
    Sty 10, 2011 @ 08:20:09

    Drogi Arku…jesli chodzi o medytację to praktyka czyni mistrza, tylko cierpliwość i wytrwałość w praktyce przynosi prawdziwe wyciszenie…co do mysli, pozwól im odejśc, nie skupiaj się na nich tak mocno, wszystko zależy od dnia, od tego co się wydarzyło w Twoim życiu. Na poczatku dobrze jest praktykować medytację z mantrą i na niej skupić uwagę..ja tak własnie zaczynałam…np Ma Ra Na Ta /tzn Przyjdź Panie/ ma -ra – wdech i na -ta – wydech. Teraz medytuję z fioletowym płomieniem, o czym już tutaj wspominałam -jest to medytacja oczyszczająca, godna polecenia jest również medytacja z energią czakr, ale ok Ty początkujesz zacznij więc od poczatku hehe:)))))))))) Pozdrawiam Cię i życzę wytrwałości))))))Gabiela

  19. Arek
    Sty 10, 2011 @ 07:53:47

    Witam Gabrielo, dzisiaj probowalem po raz pierwszy medytowac, okazalo sie to bardzo trudno, chodzi o to , zeby pozbyc sie mysli, ale nawet wtedy mysle o tym zeby nie myslec, probowalem medytowac w zupelnej ciszy, skupialem sie bardzij na oddychaniu, przez chwile mialem wrazenie jak bym spal. teraz mam pytanie, skoro nie bede myslal, jak moge byc swiadomy tego, ze medytuje, potrafisz mi to wytlumaczyc, jestem pod wrazeniem , ze udalo ci sie osiagnac juz ten najwyzszy poziom medytacji, czy moglabys mi napisac ile czasu Ci to zajelo, jestem bardzo ciekawy…dziekuje

  20. Michaela
    Sty 10, 2011 @ 05:14:27

    Gabriela, podam link do tego artykułu :
    http://wolnaplaneta.pl/terra/2011/01/10/10-01-2011-hologram-thedeus-nor-sam/

    Pozdrawiam 🙂

  21. allright
    Sty 10, 2011 @ 04:26:44

    Witam Was moi mili na progu nowego tygodnia…chciałabym Wam serdecznie pogratulować wyboru właściwego kierunku…sama sobie również…szczęście i radość wylewa się z mojego serca… i jest ku temu powód…wczoraj moja dusza znalazła się wysoko nad moim ciałem, przepełniona zupełnym spokojem poszybowała w przestrzeni.Tego co zobaczyłam i odczułam nie sposób opisać…:))))))))))) Że akurat teraz jest to dla mnie znamienne…od kilku dni czuję niesamowite przyśpieszenie napływających energii…polecam Wam niezwykle ciekawy artykuł:Hologram. THEDEUS NOR’ SAM na stronie TERRA Galaktyczna Kawiarenka…ku głębszemu zrozumieniu chociażby dlaczego tyle niewinnych ptaków musiało zginąć…napiszcie co czujecie jestem ciekawa Waszego współodczuwania…pozostańcie w miłości:)))))))Gabiela

  22. lukhel
    Sty 10, 2011 @ 02:04:46

    Kiedyś czytałem, że ludzkość posiadała wspólną pamięć zbiorową ,moje podejrzenia są takie ,że ta pamięć została odcięta od naszej świadomości przez kontrolerów kilka tyś lat temu i dla tego tak łatwo nas manipulować ,ale to się kończy i niebawem uświadomimy sobie całą prawdę o nas i naszej historii , a w tedy lepiej żeby ich już nie było na ziemi bo zapłacili by za to słono!

    Ps.Do wszystkich Kontrolerów Pakujcie się bo nie ręczę za Ludzi ,i mam nadzieje że zostaniecie ukarani za zbrodnie na Ludzkości przez Stworę. AMEN!!!

  23. Irbis
    Sty 10, 2011 @ 01:11:13

    Oni są na szczycie tej piramidy ale opieaja sie na jej podstawie ktorą jestesmy MY – ludzie. Jesli zacznie sie chwiać podstawa (a zacznie kiedy przestaaniemy sie ich bac i wierzyc w te bzdury które w nas wmawiają ) to runie cała piramida a oni wraz z nią ! 🙂 Oni o tym doskonale wiedza dlatego ogłupiaja nasza pomcoa mediow nad ktorą maja totalna kontrolę (bo stoją za nimi ludie ktorych obezwladnili mentalnie i umyslowo) .. Ale nawet juz w mediach coraz wiecej jest ludzi ktorfzy sie budzą z letargu i oczadzenia i zaczyna patrzec na ten system realnie i zdawac sobie sprawę o tej kosmiocznej manipulacji ktora niczym nic pajęcza oplotla caly swiat … (siec mediów).

  24. Irbis
    Sty 10, 2011 @ 01:05:06

    Zgadzam sie z tym w zupełnosci … i wiem o tym od zawsze. Ich jet garstka a nas ok. 7 miliardów … Nawet jeśli zda sobie z tego sprawę 1/4 … to i tak ONI nie maja szans… Oni o tuym takze widzą wiec staraja sie jak mogą by odwrocic naszą uwagę od tego co DLA NAS najwazniejsze, rozmydlając nam mózgi wmawiajac bezsilność i beznadziejność … Odwracając nasz uwagę wciskaniem nam potreb ktorych nie mamy i wmawianie nam roznych wymyslonych niebezpeiczenstw … Jedynym niebezpieczenswem dla nas jest to że niektorzy w te brednie wierzą …

Informacje od Czytelników