Fioletowy Płomień na Finansowy Dobrobyt

.

.W czasach finansowej niepewności, stresu i niepokoju, Fioletowy Płomień może zabezpieczyć twój dobrobyt i bogactwo.  Również twoje nastawienie mentalne i myśli są niezbędne dla pozytywnych rezultatów.  Psychiczne i emocjonalne podejście do otrzymywania to miłość, zaufanie i wiara, że wszystko będzie w porządku – że wszystko będzie dla ciebie działać dobrze.  Emocje i myśli strachu muszą być całkowicie unikane!  Nie słuchaj, ani nie akceptuj spojrzenia na rzeczywistość ze strony środków masowego przekazu.  Jest to tylko złudzenie, które ma na celu wywoływać strach.  Wiedz w swoim sercu i w całym twoim Bycie, że twoje Boskie Źródło skąd pochodzi obfitość i dobrobyt nie jest z pensji, z pewnej pracy, a nawet z własnej firmy.  Twój majątek może przyjść z jednych z tych sposobów, ale poleganie na tych odpowiedziach trzeciego wymiaru lub sięganie po wątpliwe potencjały, takie jak piramidy czy kupowanie wielu loterii, to odrzucanie faktu, że twoje Źródło może ci przynieść dobrobyt i obfitość z nieograniczonej ilości możliwości.  Poprzez skupianie się na bogactwie, pomyślności, dobrobycie, powodzeniu w twoim życiu i okoliczności bez nie stawiania żadnych warunków, jak to musi być zrobione, pomnoży możliwości i kanały obfitości dla ciebie.

Innymi słowy, jeśli w twojej głowie jest, że jedynym sposobem, żeby przetrwać ten kryzys finansowy to pracowanie dla konkretnej firmy i pobieranie pewnej ilości pieniędzy w każdy piątek po południu, to masz ograniczone szanse na dobrobyt.  Gdy stwierdzamy, że chcemy utrzymać swoją pracę, lub mój lokator musi pozostać w moim budynku i płacić mi czynsz, lub postawimy warunki naszym modlitwom.  Te warunki i oczekiwania ograniczą w jaki sposób możesz otrzymać rzeczy.  Nie stawianie warunków, bycie otwartym i gotowym na przyjęcie dobrobytu i obfitości otwiera cię na nieograniczone możliwości.  Po prostu powiedz swojemu Boskiemu Źródłowi, co chcesz, potwierdź, że to już jest i odpuść przywiązanie do tego, w jaki sposób Duch musi ci to dostarczyć.

Pamiętaj, że rzeczy są naprawdę inne teraz, niż były nawet rok temu.  Nasze myśli i nasza postawa i modlitwy są o wiele bardziej skuteczne obecnie dla szybkiej i głębokiej manifestacji.  Posiadając odwagę i ochotę, aby wyrazić nasze pragnienia i wykonanie ich jest tak bardzo ważne.  Doprawdy miej wielkie marzenia, ponieważ naszą rzeczywistość tworzymy teraz bardziej niż kiedykolwiek i w bardziej kompletny sposób.  Wielu ludzi może powiedzieć: „O mój Boże, nie mam pracy i co mam teraz zrobić… Proszę Boże, gdybym tylko mógł zapłacić czynsz.”   Więc tylko tyle otrzymają.  Tylko będą w stanie zapłacić czynsz.  A ci ludzie, którzy mają wiarę i wyobraźnię i zdolność do wielkich marzeń i powiedzą: „Dobra,  stwórzmy zupełnie nowe życie w obfitości dla mnie” i są oni otwarci na Ducha, który pokazuje im setki sposobów na zarabianie pieniędzy, stworzą dla siebie zupełnie nowe życie.  Bądź otwarty na całkowitą transformację, tego kim jesteś i jak odnosisz się do świata i co możesz stworzyć.  Wyobrażaj sobie dużo, miej wielkie marzenia, a dojdziesz do swojego celu.

Cały świat w tej chwili przeżywa przełom finansowy.  Sprawy są bardzo chaotyczne. Chciwość i nierówna wymiana za pracę i usługi i produkty musi być uporządkowana, aby Złoty Wiek doszedł do skutku.  Czy uważasz, że wszystko w Złotym Wieku będzie dokładnie tak, jak teraz?  Złoty Wiek będzie miał o wiele więcej sprawiedliwości, o wiele więcej równości w wymianie.  Nie zobaczysz tam  jednej lub dwóch osób na czele firmy zarabiających obsceniczną kwotę, podczas gdy masy, które rzeczywiście produkują i / lub sprzedają produkty lub tworzą usługi dostają bardzo skromne wynagrodzenie.  Złoty Wiek rozpoznaje wartość i boskość każdej jednej osoby, a nie tylko kilku, które zdecydowały się być bogaczami.

Kiedy będzie następować zmiana, powstanie chaos zanim nowym porządek wejdzie w życie.  Jest teraz wspaniały czas na różne okazje!  Możemy tworzyć nowe sposoby życia. Używanie Fioletowego Płomienia na finansową obfitość i dobrobyt przyspieszy zmiany dla ciebie i całego świata.  Wszyscy musimy skupić się na wizji pokoju, dobrobytu i obfitości dla wszystkich. . . i przeczekać w okresie przejściowym.  Powinno to zająć nie więcej niż 4 lata na całkowitą zmianę.(Ten przekaz jest z 2008 r.)

Wielu Świetlnych Pracowników, którzy są obecnie na świecie miało poprzednie wcielenia na Ziemi i na innych planetach, gdzie zrobili śluby ubóstwa.  Było to długoterminowym, błędnym przekonaniem, że aby być prawdziwie oddaną duchowo osobą, trzeba było być biednym, bez pozycji i luksusów w życiu. To nie jest prawdą.  Nigdy nie było i nie jest to prawdziwe szczególnie teraz.  Jednak ze względu na ten warunek i  poprzednie kontrakty, wielu Świetlnych Pracowników nosi tę myśl podświadomie, w ich DNA lub w równoległym wszechświecie i może w dalszym ciągu przeżywać swoje życie w taki sposób.  Stare umowy, myśli i przekonania, że pieniądze są złe – nie możesz być uduchowiony jeśli masz pieniądze – lub jeśli liczysz sobie opłatę za twoją pracę, to twoje talenty zostaną ci odebrane.  Jest dokładnie odwrotnie.  Musisz wymagać, aby ludzie honorowali twoją pracę.

Biorąc po uwagę, że przeszłość, teraźniejszość i przyszłość istnieją jednocześnie, jeśli przyjąłeś te śluby w przeszłości, ten stan jest ciągle obecny.  Gdy użyjesz Fioletowego Płomienia, aby zmienić swoje finansowe losy w tym wcieleniu, gdy poprosisz Fioletowy Płomień o przeobrażenie czegokolwiek i wszystkiego, znanego i nieznanego dla ciebie, co mogłyby powstrzymywać cię od pełnej obfitości i dobrobytu, który jest darem Bożym i twoim przyrodzonym prawem, to również możesz zmienić swoją przeszłość.

Poproś Fioletowy Płomień, aby zamienił te negatywne myśli, działania i uczynki na boską obfitość i dobrobyt.  Możesz użyć tego terminu lub wizualnie – poproś o to, aby włączyć go do Szmaragdowego Promienia obfitości, dobrobytu, witalnego zdrowia i witalnego życia.  Pieniądze są niczym więcej niż energią.  Chcesz tak dużo witalnej, bogatej energii, jak możesz tylko jej mieć i kolor jej jest piękną, szmaragdową zielenią. Wyobrażaj sobie tę zieloną energię opadającą na ciebie, tak jakby banknoty były rzucane na ciebie.

Również poproś, aby twoje negatywne myśli zostały zamienione w Złote Światło i wyobraź sobie energię o kolorze metalicznego złota.  Zobacz złote monety spadające na ciebie i leżące wokoło ciebie.  Stwórz sobie obraz pięknej szmaragdowej zieleni obrzeżonej złotem z odrobinkami złota w tym zielonym promieniu.  Kąp się w zieleni i złocie – poproś, aby weszły one w twoje ciało, w taki sam sposób jak Fioletowy Płomień i otoczyły cię, obejmując twoje ciało psychiczne, emocjonalne, fizyczne i duchowe.  Skupiaj się i miej intencję doskonałego zdrowia, dobrobytu i obfitości, które  służą ci we wszystkim tym, co robisz w tym wymiarze, jak również we wszystkich innych wymiarach.

Inwokacja Dobrobytu Fioletowego Płomienia

1.  Wprowadź Fioletowy Płomień do swojego ciała.  Zwrócić się do Wyższej Jaźni, Mistrza, Przewodnika lub Anioła o pomoc, lub po prostu poproś Płomień aby się „objawił”, tak jak jest bardziej dla ciebie wygodne.   Pomocne jest wyobrażenie (nie ma znaczenia, czy możesz lub nie możesz go rzeczywiście zobaczyć) lub udawanie, że kula fioletowego ognia jest nad twoją głową.  Następnie poproś, aby ta kula ognia weszła do twego ciała i wypełniła każdą jego cząstkę.

2. Obracaj Płomień w ciele i wokoło niego.  Trzymaj Płomień wewnątrz ciała, podczas gdy prosisz, aby wyszedł poprzez czakrę serca i obracał się wokół lub otaczał ciało zewnątrz tak, aby obejmował też twoje ciało emocjonalne, umysłowe i duchowe.

3. Poproś Fioletowy Płomień, aby  przeobraził wszystkie przeszłe, obecne i przyszłe kontrakty ubóstwa, myśli, emocje, system wierzeń i błędnych myśli, działań lub czynów, które ograniczają twój finansowy dobrobyt i obfitość na każdym wymiarze i na każdym poziomie, w każdym czasie i przestrzeni, przeszłości, obecności i przyszłości, znanych i nieznanych dla ciebie.

4.  Zmień negatywność w Boskie Światło i wypełnij swoje ciało.  „Dziury” zostały stworzone w twojej aurze, gdzie gęsta energia i bloki zostały skonsumowane podczas  używania Fioletowego Płomienia.  Bardzo ważne jest, aby wypełnić te miejsca miłością, dobrobytem, bogactwem, szczęściem i pokojem.  Możesz również poprosić o konkretne kolory, które są czystą energią.  Zieleń to zdrowie i bogactwo.  Złote Światło Świadomości Chrystusowej jest zawsze doskonałym wyborem do przywołania.

Oto przykład 4-stopniowej medytacji Alchemicznego Fioletowego Płomienia, która będzie koncentrować się na dobrobycie i bogactwie.  Proszę indywidualizować Inwokację za pomocą słów z twojego serca i wypowiedz je z wielkim uczuciem i intencją.   Najlepiej wypowiadać te słowa głośno, ponieważ moc i wibracja słowa wypowiadanego ma energię, która pomaga stworzyć maksymalne wyniki Fioletowego Płomienia.

Skoncentruj się.  Weź kilka głębokich oddechów, aby się przygotować, a następnie wypowiedz te słowa:

Wszechmocna Obecność JA JESTEM, Ukochany Boże, Moje Niebiańskie Źródło,  Proszę objaw we mnie teraz Święty Fioletowy Płomień Transmutacji.  Doprowadź Fioletowy Płomień do każdej komórki, atomu i cząsteczki mojego ciała wypełniając mnie całkowicie i kompletnie.

Błogosławiony Fioletowy Płomieniu płoń w moim Sercu i rozprzestrzeniaj się na zewnątrz i wokoło wszystkich moich ciał, fizycznego, emocjonalnego, umysłowego i duchowego, otaczając całe moje Jestestwo twoją łaską Bożą, Miłością, Miłosierdziem i Przebaczeniem.

Przeistaczam cały strach i zmartwienie dotyczące obfitości i dobrobytu, uczucia braku i oddzielenia się od Źródła Bożego, wszystkie przeszłe, teraźniejsze i przyszłe kontrakty ubóstwa, myśli, emocje, system wierzeń i błędnych myśli, działań lub czynów, które ograniczają finansowy dobrobyt i obfitość na każdym wymiarze i na każdym poziomie, w każdym czasie i przestrzeni, przeszłości, obecności i przyszłości, znanych i nieznanych dla mnie.

Ukochany Fioletowy Płomieniu zmień wszystko, co zostało przeobrażone, w Szmaragdowy Promień Obfitości i Dobrobytu i Złote Światło Boga, Świadomość Chrystusową i Światło Boga, które nigdy nie zawodzi.

Wyślij te Szmaragdowe i Złote Światło teraz do mnie, napełniając i otaczając całe moje ciało jego Boską Promiennością, wypełniając mnie Boskim Dobrobytem i Obfitością i zwiększając moje wibracje i częstotliwość do najwyższego poziomu dla mnie w tej chwili możliwego.

Niech Tak Będzie i Tak Jest. Dziękuję Ci, Boże. Amen.

Przekazane przez Trojka Celeste St. Germain,  2008

Tłumaczenie: Krystal

http://ascension-stgermain.com/violetflame-financial.html

16 Komentarzy (+add yours?)

  1. allright
    List 17, 2010 @ 09:02:32

    Moi mili posyłam Wam cudowną, medytację…Saint Germain opiekuje się nami i daje nam potrzebne narzędzia…potraktujmy jej jako cenny dar…

  2. allright
    List 17, 2010 @ 09:00:06

    Fioletowy ogniu, boska miłości
    Płoń w serca mego wnętrzu!
    Tyś miłosierdziem wiecznie prawdziwym,
    Utrzymuj mnie zawsze w harmonii z tobą

    JAM JEST światłem o Chryste we mnie,
    Na zawsze wyzwól mój umysł.
    Fioletowy ogniu jaśniej wiecznie
    w głębi mojego umysłu.

    Boże, który dajesz mi chleb powszedni,
    Filotelowym ogniem wypełniaj mą głowę.
    Aż twój blask w niebiański sposób
    Uczyni mój umysł umysłem światła.

    JAM JEST ręką Boga w działaniu,
    Codziennie odnoszę zwycięstwo.
    Mej czystej duszy sprawia zadwolenie
    Kroczenie Drogą Środka.

    Umiłowana , jasna świadomości JAM JEST,
    Opieczętuj mnie twą tubą światła
    Z płomienia wniebowstąpionego mistrza,
    Wezwanego teraz w imię Boże.

    Niech utrzymuje mą świątynię wolną,
    Od wszelkiej niezgody płynącej do mnie.

    JAM JEST tą, która wzywa Fioletowy Ogień,
    By spalił i przemienił wszelkie pragnienie,
    Płonąc wciąż w imię wolności
    Aż JAM JEST jednym z fioletowym płomienie

    • Michaela
      List 17, 2010 @ 10:44:42

      ALLRIGHT , dziękuję ,że zamieściłaś tu dla nas tą piękną medytację!

      Pozdrawiam 🙂 🙂 🙂

  3. hamlet
    List 11, 2010 @ 09:26:12

    Ja nie wiem z czego tu się cieszyć ludzie… Konkretów jak narazie brak, nic się nie zmienia na lepsze, a wy jacyś tacy dziwni optymiści, skąd macie absolutną pewność że wszystko wypali? No dobra może nie mamy jakiejś ciężkiej wojny, o NWO też jakoś ani widu ani słychu, ale nadal jest ta jałowizna życia a co w polityce to każdy widzi. Energia pracuje tyciu tyciu, to nie jest to co powinno być, nawet Plejadianie Marciniakowej trafili kulą w płot jeśli chodzi o tempo i skalę przemiany… A mamy już 2010 rok! Mnożą się tylko przekazy a nadal zero fundamentalnych zmian, może u was coś drgnęło ale u mnie nic praktycznie. Stale te same wzorce, schematy, stale ci sami ludzie spotykani na ulicach, to naprawdę deprymujące jest, że się wie to co wie, a reszta daleko w tyle i nadal wali te swoje destruktywne wzorce. Nie chcę być pesymistą, ale jakoś wybaczcie bo nie podzielam tego waszego optymizmu i entuzjazmu, już tyle razy się naciąłem. Może wy macie jakieś porady, techniki jak skutecznie zmienić siebie i swój świat? Naprawdę chętnie poczytam co macie do zaoferowania, bo jak narazie ani kasy mi nie przybyło, ani z kobietami nic nie idzie dobrze jakbym oczekiwał, ani też nie jestem jakoś specjalnie w lepszym nastroju. Pozdro.

    • Mariusz
      List 12, 2010 @ 01:47:13

      Ja zauważyłem jeden wyraźny efekt w swoim życiu. Im bliżej tego 2012, tym bardziej jestem zmęczony. Z dnia na dzień.

    • krystal28
      List 12, 2010 @ 04:39:04

      Hamlet, moja rada to studiuj przekazy i inne materiały duchowe na tym blogu i innych. Naucz się medytować i kontaktować ze swoim wyższym Ja. Praktykuj radość, szczęśliwość, dobre samopoczucie i życzliwość dla innych bez względu na sytuację. Gwarantuję, ze Twój los wtedy odmieni się na lepsze. W tej chwili to jest tak, jakbyś stał przed lustrem z ponurą twarzą i narzekał do innych, ze Twoje odbicie się do Ciebie nie uśmiecha. Twój los jest konsekwencją Twoich przekonań i emocji. Życzę powodzenia w tym eksperymencie, które się nazywa życiem.

    • Oualander
      List 12, 2010 @ 13:35:53

      Hamlet

      Każdy człowiek ma jakieś problemy, ale każdy również posiada indywidualne (własne) metody radzenia sobie z tym, pomyśl gdyby tak nie było nawet najmniejsze kłopoty dla danego człowieka, natychmiast kończyłyby się tragicznie, wiele osób wychodzi z poważnych tarapatów właśnie dlatego iż posiadają wewnętrzne (wrodzone lub nabyte w ciągu życia)mechanizmy obronne, ja na ten przykład uwielbiam posłuchać dobrej muzyki, pobiegać, poczytać ciekawe książki, obejrzeć śmieszną komedie, po prostu rób to co w twoim życiu najbardziej sprawia ci radość i staraj się to w sobie pielęgnować, kultywować najczęściej jak to możliwe.

    • Olga
      Gru 18, 2010 @ 07:35:43

      Bardzo malo rozumiesz,z tych treści,które tutaj i w podobnych miejscach są umieszczane.Jest mi przyktro,czytajac Twoją wypowiedz,tym bardziej,że nikt Ciebie nie zmusza do publikowania swoich myśli na tej stronie,wiec nie wiem po co ją przesłales,nie ma potrzeby pisać tak mało budujące kawalki,jest mi Ciebie serdecznie żal.Zapewne jeszcze przez pare wcieleń będziesz poszukiwał swojej drogi w życiu.

  4. krystal28
    List 10, 2010 @ 18:13:50

    Mariusz,
    jest wiele przekazów, które opisują różne możliwości Wzniesienia. Staram się tłumaczyć te, które wydają się najbardziej wiarygodne i możliwe. Nikt tak naprawdę nie wie jak to będzie z tymi zmianami. Nawet Wyższe Istoty mówią, że nie znają dokładnych dat i szczegółów, ponieważ nasza kolektywna świadomość tworzy wydarzenia na bieżąco. Dlatego tak bardzo jest ważne, abyśmy dokładali jak najwięcej swojego światła, poprzez myśli i uczynki, aby zbiorowo przyśpieszyć i złagodzić to przejście. Fragment z książki Melchidezeka zamieściłam jako inny, interesujący punkt widzenia. I nie znaczy, że zgadzam się ze wszystkim co w nim pisze.
    Należy też pamiętać, że każdy z nas będzie przechodził tę przemianę wg swoich wibracji. Np. Ty i Twój sąsiad możecie mieć zupełnie odmienne doświadczenie tego samego wydarzenia (polecam przeczytać przekaz Emmanuela o światach równoległych).

    Te osoby, które przejdą stopniowo do wyższego wymiaru z Ziemią tzw. opiekunowie Ziemi, będą mieli pełne ręce roboty, aby wybudować nowe struktury. SaLuSa powiedział, że kosmici będą nam asystować, a nie ratować. Jako cywilizacja jesteśmy ostatecznie odpowiedzialni za siebie i za Ziemię.

    Ostatni przekaz jest o technice przyciągania do siebie obfitości finansowej, czyli o manifestowaniu. Obfitość nie wyraża się jedynie w formie pieniędzy. Możesz być też obfity w przyjaciół, miłość, radość, itp. Zdolność manifestowania jest jednym z wyznaczników nigdy się niekończącej ekspansji duchowej.

  5. Mariusz
    List 10, 2010 @ 12:48:37

    W jednym z przekazów ze szczegółami była opisana przemiana (przenikanie się 3 z 4 gęstością, rozpadanie się rzeczy). Tutaj mówimy o finansach. Jaki sens ma dbałość o finanse, skoro wszystko się kompletnie odmieni? Te przekazy są ze sobą sprzeczne, jak to pogodzić?

  6. allright
    List 10, 2010 @ 04:55:14

    Pozwólcie,że podzielę się moim doświadczeniem medytacji fioletowego płomienia. Odkąd zaczęłam transformować swoje negatywne emocje, własnie poprzez boski fiolet stałam się zupełnie innym człowiekiem. Czuję się lepiej sama ze sobą, pieniędzy jakby więcej na koncie było, nabrałam dystansu do rzeczywistości osiągając wewnętrzny spokój….jestem tu i teraz…zazwyczaj kończę swój dzień przywołując fioletowy płomień…polecam to doświadczenie z serca…

  7. Oualander
    List 10, 2010 @ 03:22:11

    Zazdroszcze ci Irbis u mnie sytuacja ma się dokładnie tak jak w tym przekazie powyżej kiedyś prawdopodobnie będąc mnichem musiałem złożyć jakieś śluby i to nie tylko ubustwa ale również czystości, a teraz poprostu odczuwam skutki, no bo jak wytłumaczyć że nigdy w życiu nie paliłem papierosów, alkochol jak dla mnie mogą przestać produkować, mam kłopoty w kontaktach z kobietami a na dodatek zawsze mam tylko tyle pieniędzy aby egzystowć.
    Oj przepraszam wszystkich czytających, strona ta ma nastrajać pozytywnie a nie dołować, wybaczcie kochani !!!

    Irbis tobie chciałbym osobiście podziękować za pomysł, te skomplikowane wizualizacje nigdy nie były u mnie mocną stroną a twój sposób podejścia do pieniędzy jest piakny, nadzwyczaj prosty i mam nadzieje że w moim przypadku również okaże się skuteczny.
    Pozdrawiam

    • Irbis
      List 10, 2010 @ 03:49:10

      Witaj Oulander .. 🙂 Dzięki za miłe słowa … 🙂 Może z początku mogą byc jakies opory (jesli nie jestes do tego przyzwyczajony) ale z biegiem czasu – takie podjescie jak moje – będie dla Ciebie calkiem naturalne i nie bedziesz nawet o tym myslał… Mysle ze kazdy może sobie sam wypracowac dla siebie metody jakie JEMU najbadziej odpowiadają. Wazne sa intencje i nastawienie no i że skutki są pozytywne… a technika jest juz do wyboru .. Jest wiele dróg w dochodzeniu do celu. Kazdy ma prawo wybrac dla siebie taką jaka mu sie wydaje najodpowiedniejsza dla niego. Poza tym przeciez można eksperymentować .. Nie pasuje jedna metoda – szukam nastepnej itd – aż do skutku …
      Wiesz, jak także nigdy nie palilem papierosów ani nie spożyalem alkoholu. Moze i ja składałem z jakichs powodow jakieś śluby czystosci (ale mnichem to ja raczej nie bylem…) bo jestem kawalerem i będe nim zawsze i co dziwne od dziecka to wiedziałem choc niby skąd ? Zawsze mowilem wszystkim ( wieku 5 lat …:-) ) : ja to sie nigdy nie ozenię. Oczywiscie wszyscy mi zaprzeczali ale wyszło na moje .. 😉 U mnie także skomplikowane medytacje i wizualizacje jakoś nie byly nigdy mocną stroną i nie moglem sie do ich przekonać a nawet ziechęcało mnie to do nich … Natomiast wypracowalem swoje własne techniki ktore MNIE odpowiadają i skutkują pozytywnie. Życzę Ci aby ci sie wszystko udalo i zaskutkowalo najpozytywniej i żebys miał ZAWSZE tyle pieniedzy ile jest ci to potrzebne ! 🙂 To prawda że nasze kontrakty i umowy przednatalne skutkują roznymi sytuacjami .. czasem pomagaja czasem przeszkadzają … Z jednej strony szkoda ze o tym wiekszosc ludzi nie pamieta (ja tez nie pamiętam, ale czuję intuicyjnie ze tak jest istotnie ) ale z drugiej moze to ze nie pamietamy tego – zmusza nas to do szukania odpowiedzi na nasze pytania (o ile sie je stawia) a tym samym do wzrostu świadomości …

    • Irbis
      List 10, 2010 @ 03:55:23

      Outlander, przeczytaj o Kahunach. Oni mają także bardzo proste sposoby na kodowanie w sobie poczuica spokoju i dobrobytu. Pozdrawiam.

  8. Irbis
    List 10, 2010 @ 00:42:08

    Moją dewizą zyciową jest : rób tylko to co jest w twojej mocy, co możesz tak dobrze jak tylko umiesz a resztą sie nie przejmuj. To zawsze naprawde działa. Przekonalem sie o tym setki razy …

  9. Irbis
    List 10, 2010 @ 00:23:24

    To rzeczywiście działa. Od wielu lat mowie sobie : „niczym sie nie przejmuj, dla ciebie wszystko potoczy sie dobrze”. I rzeczywiscie. Jakos nie dotykają mnie problemy ani finansowe ani zdrowotne ani ten cały szum i zgielk, mam świetną pracę w ktorej nie muszę sie zapracowywać ani stresować, szef jest bardzo miłym człowiekiem, z kolegami i koleżankami nie mam żadnych problemów…Czasem czuję sie tak jakbym ogladal tę medialną narzucaną nam rzeczywistość zza szyby … Poza tym życzliwie doradzam to innym, kocham bardzo swoje zwierzątka (dwa cudowne koty ktore daje mi wiele miłości .. i okazują to bez przerwy … to jest prawdziwy cud i coś niesamowicie pięknego jak barzo one potrafią okazywać czulość i miłość .. często o wiele silniej i widoczniej niż ludzie). Mam zawsze pieniądze na to czego mi jest akurat naprawde potrzebne, nawet jesli czasem w danej chwili ich nie mam, to mówie sobie tak : „jesli ci to jest naprawde potrzebne, to w odpowiedniej chwili będiuesz mieć na to pieniadze” .. I RZECZYWISCIE. Wczesniej czy później (a na ogół wczesniej) pieniadze jakos pojawiają sie z czasem nawet najmniej ocekiwanejstrony .. co mnie zawsze zdumiewa i śmieszy troche … 🙂 Dobrobyt moze miec KAZDY do woli bez oszukiwania innych … Oszukiwanie innych w celu zdobywania bogactw to wyraz LĘKU o przetrwanie … A to jest zupełnie niepotrzebne ! :-)))

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
