Wywiad z Kobrą, 20 października 2014

.
Ebola – Rola ropy naftowej – Reakcja dzieci i zwierząt na Wydarzenie – Szczepionki Billa Gatesa – Implanty – Prezydent Chin, Xi Jinping – Wir Bogini w Izraelu – Ryzyko spowodowania Wydarzenia – Nasza pamięć po Wydarzeniu – Szczelina w matrycy – Dawid Icke – Masowe aresztowania w Europie – Miasta Światła –  Tarot – Kontakt z bliźniaczymi duszami i zmarłymi po Wydarzeniu – Teleportacja – Maitreja –  Tajemnicza ewakuacja Majów – Wybory w Nowej Zelandii – Pułapka reinkarnacji –  Szarzy i DNA – Starożytna Grecja – Depresja –  Ukraina – Rubel
 .
.
Rob – Prosimy o komentarz na temat sytuacji z wirusem Ebola.  Ludzie spekulują, że to jest plan, aby wymusić szczepienia, co oczywiście może się stać.
KOBRA – Tak, w zasadzie to, co się dzieje to kabał chciał zaprojektować kolejną pandemię.  Stworzyli tego wirusa w laboratorium, ale potem, gdy siłom Światła udało się zniszczyć większość tego wirusa, oni nadmuchali tę całą sytuację tworząc masową fałszywą flagę z dramatyzującymi aktorami, z hiper kampanią medialną, a reakcją na tę sytuację jest, że Ebola w rzeczywistości maleje.  Są kraje, które zostały zainfekowane, i które są już oczyszczone, i również możliwość zakażenia wirusem Ebola jest bardzo małe.  To prawie niemożliwe dla przeciętnego człowieka, aby złapać tę chorobę.  Tak, istnieją plany, gdzie kabał chce wykorzystać to jako pretekst do masowych szczepień.  Plany te mogą odnieść pojedyncze sukcesy w ograniczonych przypadkach, ale nie na całym świecie.
.
Rob –  Dobrą wiadomością jest to, że siły Światła, gdy plan ten się zbliżał, gdziekolwiek ten wirus był przechowywany, użyły wiązki laserowej w Afryce lub w Fort Detrick, Maryland, zabijając te wirusy.  Czy to możesz wyjaśnić?.
.
KOBRA –  Mają pewne technologie, które mogą przeciwdziałać większości tego, co kabał robi.Rob –  Oczywiście wiemy, że wirus Ebola i cała ta historia jest produkowana dla tworzenia strachu pod koniec tej gry.  Oni po prostu nie mają nawet wirusa do infekowania.  Mają niewielkie ilości, czy to prawda? (Tak, tak).  A więc używają tych bardzo małych ilości i używają inscenizujących aktorów. (Tak, tak).  Panie i Panowie, posłuchajcie tego.  To nie tak, że wirus Ebola nie jest zabójczy. To niebezpieczna choroba.  Siły Światła są obecne i dostajemy od nich dużo pomocy.  Nawet jeśli widzicie to w telewizji, nie wierzcie, tego typu rzeczom.  Tu chodzi o straszenie.
.
Fred Bell powiedział w swojej książce, zgodnie z Semjase (Plejadianką, która kontaktowała się z Billy Meyerem w latach 70-tych – kr), że ropa naftowa działa jak amortyzator dla płyt tektonicznych.  Czy możesz skomentować jakie działanie ezoteryczne ma ropa naftowa i co to oznacza dla naszej planety?
 .
KOBRA –  To jest również przetwornik informacji.  Jest to ciecz, która łączy różne części górnej skorupy i transmituje informacje pomiędzy tymi obszarami.
 .
Rob –  OK, więc to faktycznie ma ezoteryczny aspekt komunikacji z różnymi żywiołami w ziemi. Czy to prawda?
 .
KOBRA – Tak, w górnej skorupie planety.
 .
Rob –  Jak Wydarzenie wpłynie na dzieci?
 .
KOBRA –  Będą bardzo szczęśliwe, ponieważ odczują na pewnym poziomie, że coś bardzo pięknego się dzieje i będą bardzo podekscytowane.
.
Rob –  OK, a jak zwierzęta?  Czy zwierzęta będą mniej brutalne wobec człowieka?
.
KOBRA – Zwierzęta staną się bardziej spokojne i opanowane.  Będą one również odczuwać, że coś się dzieje.Rob – A jak  będziesz w samolocie podczas Wydarzenia?KOBRA – Cóż, samoloty będą latać jak zwykle, ponieważ cała podstawowa infrastruktura będzie działać, i będą lądować zgodnie według planu.  Ludzie zrozumieją, że coś niezwykłego się dzieje.

Rob –  Jedna osoba zapytała:  Czy wszystkie medytacje są dobre i przydatne dla Wydarzenia?  To było bardzo słodka osoba.  Ta osoba powiedziała, że ​​nie czuje się godna, aby pomagać w Wydarzeniu.

KOBRA –  Każda osoba, która bierze udział, liczy się i może wprowadzić zmiany, spowodować różnicę.

Rob –  Niektóre osoby wspomniały, że doświadczyły ogromnie pozytywną zmianę w energii od momentu równonocy.  Czy są jakieś w tym powody?

KOBRA –  Tak, osiągnięto pewien postęp z sytuacją zasłony, i tak, niektórzy ludzie byli w stanie to odczuć.

Rob – Czy może już więcej archontów lub czarnej szlachty było usuniętych z naszej planety za kulisami?

KOBRA – Nie ostatnio.

Rob –  Czy były jakieś kolejne postępy dokonane od naszej ostatniej rozmowy jeśli chodzi o bomby dziwadełka?

KOBRA –  Tak, był jeden wielki przełom, ale szczegóły są klasyfikowane w tym momencie.

Rob –  Czy jest jakiś postęp w zatrzymaniu przepływu broni i rozkazów do pomniejszych grup chimery?  Mówimy tu o tych, którzy działają na powierzchni w ISIS i na Ukrainie.

KOBRA – Tak, był tam także pewien postęp.

Rob – Premier Indii lub ktoś w Indiach powiedział w urzędowych kanałach, że chcą pociągnąć Billa Gatesa do odpowiedzialności za pewne niesprawdzone szczepionki, które spowodowały pewne szkody u niektórych hinduskich dziewcząt. Czy jest to częścią Ruchu Oporu?

KOBRA – To nie jest bezpośrednio z Ruchu Oporu, ale tak, ta inicjatywa pochodzi od sił Światła.

Rob –  Czy ludzie tacy jak Bill Gates i inni wielcy finansowi poplecznicy  zostaną także aresztowani wraz z głównymi uczestnikami?

KOBRA –  W momencie Wydarzenia, tak.

Rob – Gdy grupa Chimery zostanie usunięta, czy projekt księżycowego pyłu i inne czarne projekty działające pod kontrolą negatywnego wojska zostaną całkowicie zakończone?

KOBRA –  Tak, natychmiast, tak.

Rob –  Jak archonci pozwolili zejść wojownikom Światła na Ziemię wiedząc, kim oni są?

KOBRA –  Właściwie to, co robią – czasami pracownicy Światła mogą zrobić znacznie więcej efektywnej pracy na płaszczyznach astralnych – więc starają się ich złapać w pułapkę dysfunkcyjnych rodzin, aby się nie przebudzili i nie pomogli w wyzwoleniu planety.  Ale nawet z tymi wszystkimi wysiłkami archontów, siły Światła są skuteczne w przebudzeniu wielu wojowników i pracowników Światła, którzy następnie z powodzeniem pomagają w wyzwoleniu sytuacji planetarnej.

Rob –  Prace Alexa Colliera i inne źródła wskazują, że gadzie rasy są zaangażowane w naruszaniu kodeksu galaktycznego i bardzo zaawansowanego programowania, nazwijmy to technologią implantów, które jest obecnie używane na Ziemi, i że te same istoty mają też  wszczepione implanty i po prostu działają według programu, który został im dany.  Czy zgadzasz się z tym?

KOBRA –  Tak, tak, faktycznie w większości przypadków.  Chciałbym powiedzieć, że każdy po ciemnej stronie został wszczepiony i zaprogramowany w pewnym momencie.

Rob – Tak więc, gdy Wydarzenie będzie miało miejsce, te istoty będą wyzwolone od swoich implantów i prawdopodobnie wzdrygną się ze  grozy i szoku na to, co robili przez tak długi czas.  Czy jest to prawda?

KOBRA – Tak, dla wielu z nich to jest prawda.

Rob – Więc mają oni być uzdrowieni i godni współczucia do pewnego stopnia, ponieważ niektóre z ich uczynków przeciwko nam były bardzo haniebne.  Byli tak samo wszczepieni i manipulowani tak jak mamy. 

Ktoś zapytał: Jak nasiona gwiezdne faktycznie przybywają tu i wcielają  się?  Czy są tu nowe nasiona gwiezdne, czy są to wszyscy ludzie w pewnym sensie uwięzieni w sytuacji reinkarnacji?

KOBRA –  Nie ma świeżych nasion gwiezdnych pochodzących z innych systemów gwiezdnych.  Osoby, które tu inkarnowaly są wewnątrz tego procesu recyklingu przez co najmniej 25 tys. lat z bardzo nielicznymi wyjątkami.

Rob –  Racja, te rzadkie wyjątki mogły być, jeśli schwytali kosmitów ze statków.  Słyszałem, że zabijali ciało fizyczne kosmity i zmuszali ich dusze do wejścia w ludzkie ciała.

KOBRA – Te rzeczy działy się w przeszłości.

Rob – Czy prezydent Chin, Xi Jinping wie o siłach duchowych?  Czy on wie o Wzniesieniu i wydarzeniach na Ziemi?   Czy jest on pozytywnym człowiekiem?  Czy przygotowuje się do Wydarzenia?

KOBRA –  Powiedziałbym, że ma pewną ilość zrozumienia, ale tylko do pewnego stopnia.  Współpracuje on do pewnego stopnia z siłami Światła, ale nie jest wiadome, kiedy nastąpi Wydarzenie i kiedy zrobi się trochę bardziej intensywnie, jak on zareaguje.

Rob –  OK, niektórzy pytali o sytuacje w społeczeństwach Smoczych.  Czy jest więcej unifikacji w owych grupach odkąd ostatnio rozmawialiśmy?  Czy były jakieś postępy?

KOBRA – Tak, było kilka dobrych oznak zwłaszcza w ciągu ostatnich kilku tygodni, a i to jest bardzo dobre, bo sytuacja nie była zbyt ładna kilka miesięcy temu. Więc tak, chciałbym powiedzieć, że jest poprawa.

Rob – Kolejne pytanie o społeczeństwach Chińskiego Smoka. Każdemu wydaje się, że oni, w pewnym sensie, prowadzą to przedstawienie.  Czy to się zgadza na ich poziomie finansowym, z ich dużą gospodarką?

KOBRA – Jest to proces globalny.

Rob –  Czy rozbłyski słoneczne przyczyniają się do aktywacji naszych nici DNA?

KOBRA – Tak, rozbłyski słoneczne wpływają na nasze DNA i pomagają w aktywacji DNA.

Rob –  Mówiłeś jakiś czas temu o tym, jak Izrael trzyma klucze do Atlantydy, a więc jest to miejsce święte.  Czy możesz powiedzieć o tym coś więcej?

KOBRA –  Zasadniczo w większości już odpowiedziałem na to pytanie. Izrael był jednym z głównych punktów wirowych (Vortex) w czasie Atlantydy.  Istnieje bardzo silny wir Bogini w tym obszarze i zbudowali tam silną kolonię w czasie Atlantydy i to jest powód, dlaczego archonci chcieli zawsze kontrolować ten teren.

Rob – Czy przesłanie Ruchu Oporu będzie bardziej w głównym nurcie?  Kiedy nadejdzie czas, aby publicznie pociągnąć do odpowiedzialności tych, którzy zwodzili ludzkość?

KOBRA –  Stanie się  bardziej powszechne dopiero po Wydarzeniu.

Rob –  Mówili w wiadomościach, że USA brało udział w bombardowaniu Syrii. Czy możesz powiedzieć, że USA rzeczywiście brało w tym udział?

KOBRA –  Tak

Rob – Tak jak okropne i tragiczne to jest, jak na to pozwolono?  Wojskowi nie mogą tego zatrzymać?

KOBRA –  Po prostu negatywne wojsko nadal ma zbyt dużo mocy, aby to zatrzymać.

Rob – Tak więc negatywni w wojsku nie muszą liczyć się z dobrymi.  Dobrzy nie są w pełnej kontroli nad armią USA.  Czy to jest prawda?

KOBRA –  Nie, nie mają jeszcze kontroli.

Rob –  Grupa Chimery przeniknęła siły zbrojne wszystkich większych narodów.  Po inwazji Kongo przez archontów w roku 1996, umieścili fizyczne bomby, dziwadełko, w większości amerykańskich baz wojskowych i w niektórych bazach wojskowych innych narodów.  W tym roku 2014 Ruch Oporu i Galaktyczna Konfederacja rozpoczęła oczyszczanie grupy chimery i tych bomb.  Pytanie brzmi: Powiedziałeś, że Wydarzenie nie nastąpi, dopóki grupa Chimery i broń nie zostaną usunięte.  Ludzie zastanawiają się, dlaczego powiedziałeś, że istniały możliwości w roku 2012 i 2013 na Wydarzenie.  Czy oni nie wiedzieli o bombach Chimery w tym czasie, czy to było możliwe, że mogli je wtedy usunąć?

KOBRA –  Nie, nie mogli ich usunąć.  Ruch Oporu rozważał podjęcie ogromnego ryzyka spowodowania Wydarzenia nawet z istnieniem tych bomb, ale oczywiście zostali ukierunkowani, że to ryzyko będzie po prostu zbyt wielkie.

Rob –  Tak, to logiczne.  W czasie Wydarzenia, gdy wszystkie ich negatywne technologie, w tym eteryczne implanty i technologia fali skalarnej zostaną usunięte z Ziemi, czy wszystkie ludzkie niemowlęta urodzone po Wydarzeniu będą w stanie natychmiast zachować pamięć swoich przeszłych żyć?

KOBRA – Są w tym różne czynniki.  Po prostu istnieje nadal membrana pomiędzy mózgiem fizycznym i eterycznym, ale przypominanie sobie swoich poprzednich żyć będzie dużo łatwiejsze dla każdej z nowo wcielonych dusz.  Zwykle, gdy człowiek nie jest całkowicie przebudzony, pewna ilość pamięci jest zatracona.  W taki sam sposób, jak zapominamy co jedliśmy na śniadanie w poniedziałek.

Rob –  Ktoś zapytał o pęknięcia w matrycy, o których wspomniałeś. Ludzie zastanawiają się, czy mógłbyś dokładniej określić, co to jest pęknięcie?

KOBRA –  Szczelina w matrycy to obszar, gdzie Światło z zza zasłony przechodzi do wnętrza Ziemi pod kwarantanną.

Rob –  Informacje przekazywane przez Davida Icke’a … w moim odczuciu wydają się być prawdziwe i zgodne z twoimi informacjami. Zgodziłbyś się?

KOBRA – Tak, dostarczył on dużo świadomości o wielu rzeczach.  Choć nie zgodziłbym się ze wszystkim w szczegółach, to generalnie tak, dostarczył wiele interesujących informacji i wiele przebudzenia.

Rob –  W ostatnim swoim artykule, Ben Fulford powiedział, że pozytywni faceci mają kontrolę nad pogodą.  Nie jestem pewien, co to oznacza. Czy to znaczy, że dobrzy usunęli już HAARP?  Czy zgadzasz się z tym stwierdzeniem?

KOBRA –  Nie całkowicie się z tym zgadzam.  Siły Światła były w stanie przeciwdziałać pewnej aktywności HAARP-u, zwłaszcza w Azji.

Rob –  Kauilapele (www.kauilapele.wordpress.com), nasz dobry przyjaciel, napisał post niedawno mówiący o masowym aresztowaniu skoordynowanym z Hagi.  Myślę, że liczba była – 1,027 kabalistycznych kryminalistów aresztowanych za handel ludźmi – niewolnikami seksualnymi, i niektórzy z nich to niższe sługusy kabała.  Czy było to zaaranżowane przez Ruch Oporu?

KOBRA – Powiedziałbym, że to było skoordynowane przez siły Światła i nie określę, kto za tym stoi.  Ale tak, to był dobry postęp na niższych poziomach sługusów kabała.

Rob –  Czy Meksyk i Kanada staną się częścią USA? (Nie).  Ludzie zastanawiają się, co się stanie z Wielką Stopą po Wydarzeniu?  Czy w końcu będziemy mogli spotkać ich, jako że są częścią naszej rodziny. (Tak).

Mówi się wiele, np. J.J. Hurtak, że bardzo duże mateczne statki planetarne dotkną Ziemi i James Gilliland mówi, że będą rozbłyskiwać (power up).  W końcu w pewnym momencie prawdopodobnie będziemy mieć bardzo duże miasta Światła zstępujące na Ziemię.  Czy to prawda?

KOBRA – Tak, to prawda.

Rob –   Czy będą nowe miasta Światła, utworzone na powierzchni i jeśli tak, to co proponujesz dla tych ludzi, którzy pragną stworzyć miasta Światła?  Czy to będzie na ogólnych obszarach wirowych?  Czy to będzie prywatna własność?   Niektóre informacje Anastazji w Rosji są o tworzeniu wspaniałych, luźno powiązanych społeczeństw.  Co polecasz dla reszty świata w odniesieniu do tworzenia miast Światła lub przygotowywaniu ludzi do roli Wskazujących Światło, tych którzy są naprawdę gotowi do zmian?

KOBRA – Pierwszą rzeczą, którą musicie zrobić, to stworzyć harmonijne relacje interpersonalne w grupie.  Zazwyczaj dzieje się tak, że kiedy ludzie próbują manifestować miasto Światła  lub społeczność Światła, archonci infiltrują ich podświadomość i wywołują konflikty i dany projekt jest w ruinie.  Więc kiedy stworzycie harmonijne grupy z wysokim poziomem harmonii i współpracy, wysokim poziomem integracji, wtedy taka grupa może rozpocząć manifestację miasta Światła na planie fizycznym.

Rob –  Wiemy, że nie zajmujesz się dywinacją zbyt wiele, ale istnieje synchronizacja we Wszechświecie.  Czy możesz nam powiedzieć, jakie przesłanie kryje się za Tarotem?   Istnieją 22 Wielkie Arkana jako wskazówki do samo-umocnienia.  Czy jest coś, czego powinniśmy być świadomi o Tarocie?

KOBRA – Jest to system, dywinacji, który faktycznie tworzy portal do różnych etapów świadomości.  Może być użytecznym narzędziem dla przebudzenia.

Rob – Więc można Tarota używać w pewnym sensie do tego, co dzieje się w naszym życiu, czy to prawda?  (tak, również).  Czy ludzie połączą się ze swoimi bliźniaczymi duszami po Wydarzeniu?

KOBRA –  Po Wydarzeniu, proces jednoczenia z bliźniaczymi duszami się rozpocznie.

Rob –  Czy po Wydarzeniu ludzie będą w stanie nawiązać kontakt z członkami ich rodzin, którzy przeszli na drugą stronę?  Czy to będzie telepatyczne? 

KOBRA –  Siły Światła będą mieć pewną technologię dość krótko po Wydarzeniu, dzięki której ludzie będą mogli mieć kontakt ze swoimi bliskimi po drugiej stronie.

Rob – Dr Bell podał, podobnie jak inne źródła, że przez wiele lat liczba uprowadzeń i zagubionych dzieci i ludzi wziętych z powierzchni Ziemi sięga 6 milionów.  Czy zgadzasz się z taką możliwością?

KOBRA –  Tak, ta liczba jest bardzo duża.  Ludzie będą mogli połączyć się z tymi dziećmi, tak czy inaczej.  Wiele uzdrowienia nastąpi po Wydarzeniu w tej sytuacji.

 Rob –  Czy będziemy mogli teleportować po Wydarzeniu?  Jak szybko myślisz, technologia mini-gwiezdnej bramy będzie dostępna dla ogółu społeczeństwa?

KOBRA –  Zajmie to trochę czasu. Stanie się to w pewnym czasie po Pierwszym Kontakcie.

Rob –  Andrew Basaigo (www.projectpegasus.net), który był na mojej konferencji mówił o swoim czasie spędzonym z rządem w latach 70-tych, z rządową technologią podróży w czasie  i głównie z technologią ‚pokoju skoku’ (jump room).  Ma on pewne fizyczne skutki uboczne.  Myślę, że ta ich technologia prawdopodobnie ma jakieś błędy i nie jest najbezpieczniejszym i najlepszym środkiem transportu.  Czy to jest prawda?  (Tak).  Czy ta teleportacja na płaszczyźnie fizycznej jest pewnego rodzaju nową technologią dla Federacji?

KOBRA – Nie, oczywiście, że nie.

Rob –   Czy oni mieli takiego rodzaju technologię od wielu, wielu tysięcy lat?  (tak).  Albo może nawet miliony lat?  Niektóre osoby chcą wiedzieć o misji Maitrei.  Ma on cotygodniowe medytacje z osobą o imieniu, Benjamin Creme, który napisał książkę: „Ponowne pojawienie się Chrystusa”.  Czy możesz skomentować trochę na ten temat?

KOBRA – Tak, on ma grupy medytacyjne i wykonał dobrą robotę w szerzeniu informacji, ale jego interpretacja nie jest w pełni dostosowana do prawdy.

Rob –  OK.  Jedną z rzeczy, o której wspomina jest to, że książka Urantii mówi o tych istotach, które są bardzo wysoko rozwinięte i manifestują się na płaszczyźnie fizycznej, jako wniebowstąpieni mistrzowie.  Czy możesz pomówić na temat istoty nazywanej Maitreja?

KOBRA – Tak.  To jest faktycznie kryptonim jednego ze wzniesionych mistrzów.  I tak, on pojawi się w pewnym momencie, po Pierwszym Kontakcie.  On teraz nie jest obecny na planie fizycznym.

Rob –  W naszym ostatnim wywiadzie stwierdziłeś, że nie Annunaki nie wydobywali złota tu na Ziemi.  Jeśli to prawda, czy możesz wyjaśnić, kto wykopywał złoto w Afryce ponad 200.000 lat temu?  To może być z informacji Tellingera (www.michaeltellinger.com).  Wydaje się, że istnieje wyraźny dowód, że jakaś cywilizacja była zainteresowana wydobywaniem  ogromnych ilości złota na tej planecie.

KOBRA –  Było trochę wydobywania złota, ale nie w takim zakresie, jak jest przedstawiane w niektórych artykułach, i także okres czasu, może nie być dokładnie poprawny.

Rob –  Istnieją dowody, ze w niektórych miastach Majów w Ameryce Środkowej  znaleziono ruiny i wykopaliska, gdzie wygląda, ze wszyscy zostali tajemniczo ewakuowani z tych miast.  Dr Frank Strange powiedział, że niektóre z tych cywilizacji zostały zaproszone do Wewnętrznej Ziemi.  Czy możesz to potwierdzić?

KOBRA –  Niektórzy ludzie udali się na statki gwiezdne i tak, znaczna ilość ludzi zeszła w podziemia sieci Agarthan.

Rob –   W Nowej Zelandii chcą znać twoją opinię na temat ich ostatnich wyborów.  Zastanawiają się, czy były one sfałszowane.

KOBRA – Tak, kabał jest również obecny w Nowej Zelandii, ponieważ jest tam dość silny ruch przebudzenia Maorysów, a także pewne inne grupy są tam też dość silne.  Kabał chce to oczywiście stłumić.

Rob –  Udzieliłem wywiadu osobie o imieniu Vinny Eastwood (www.thevinnyeastwoodshow.com) i mówił o ich premierze w nie tak przyjazny sposób.  Zamknęli jego youtube.  Miał ponad 3 mln subskrybentów.  Był przez to dość poruszony.  Jest dużo cenzury na youtube.  Ciemni nadal cenzorują wolność internetu.  Czy to jest prawda?  Czy będziemy mieć z tym do czynienia aż do Wydarzenia?.

KOBRA –  Tak, będziemy mieć z tym do czynienia aż do Wydarzenia.

Rob – Wspomniałeś wcześniej, że wszystkie zmiany w społeczeństwie będą zakończone do roku 2025.  Czy nadal jest taki plan?  (tak, taki jest plan).  Mówiłeś o procesie śmierci i zmuszaniu do procesu reinkarnacji. Jest to jedno z najważniejszych pytań ludzkości na tej planecie pod kwarantanną, gdzie wzniesieni mistrzowie nie nauczają nas o naszym prawdziwym dziedzictwie kosmicznym i nasze przeszłe życia nie są nam objawiane.  Ludzie chcieliby trochę więcej informacji na temat, co się dzieje po śmierci?  Czy mamy kontrakty i umowy dusz, które muszą być wypełnione?

KOBRA –  Zawsze możesz zmienić swoje umowy i kontrakty duszy.  Co jest bardzo ważne, to twój poziom świadomości po śmierci, ponieważ to decyduje bardzo wiele, dokąd pójdziesz.  Jeśli jesteś na tyle świadomy i zorientowany, aby nie być uwięzionym w pułapce archontów, możesz faktycznie przejść na wyższą płaszczyznę astralną, gdzie możesz mieć całkiem przyjemne istnienie przez dłuższy czas.

Rob –  Jak ludzie mogą to zrobić?  Czy istnieje specyficzna technika w chwili śmierci, którą ludzie mogą pamiętać?  W Indiach mają wiele historii i obietnic, jeśli ktoś jest w stanie skupić się na czymś w chwili śmierci.  Powiedzmy, że ktoś nie może skupić się w chwili śmierci, ale zdaje sobie sprawę że już nie żyje.  Jest poza swoim ciałem.  Powiedzmy, że widzi swoje zmasakrowane ciało tak, jak w wypadku samochodowym. Co taka osoba ma zrobić?

KOBRA –  Najważniejsze jest, aby skupić się na swoim wewnętrznym Świetle, wewnętrznej jaźni, wyższym ja i podążać za tym przewodnictwem.

Istnieje pewien stopień wolności i są przewodnicy w pobliżu, ale przewodnicy sami są manipulowani.  Jest więc wiele istot na płaszczyźnie astralnej o dobrych intencjach, ale niektóre z nich są po prostu zmanipulowane przez archontów.

Rob –  Więc na wyższej płaszczyźnie astralnej Ziemi jest pozytywne istnienie?

KOBRA –  Do pewnego stopnia tak. Nadal jest kontrolowana przez archontów i archonci umieszczają pewne limity na to co możesz doświadczyć.  Tak samo jest z życiem fizycznym, możesz doświadczyć wiele wspaniałych rzeczy, chociaż jesteśmy w statusie kwarantanny.

Rob –  Chcieliby całkowicie kontrolować wyższą płaszczyznę astralną. Nie mogą przecież wszystkiego kontrolować.  Czy to w prawda?

KOBRA –  Nie mogą.

Rob –  Czy Ziemia jest klasą mistrzostwa, jeśli zdecydowaliśmy się tu być?

KOBRA –  Nie, to nie jest klasa.  To nie jest szkoła.  Jest to coś zupełnie innego.  Jest okupowanym obszarem, który musi być wyzwolony.

Rob –  Ile hybrydowych cywilizacji Szarzy zasieli za pomocą naszego DNA?

KOBRA – Oni nie byli w stanie wykorzystać naszego DNA, ponieważ te eksperymenty genetyczne nie były skuteczne tak, jak mieli na to nadzieję.

Rob – Podróżowali w czasie, aby wyodrębnić nasze DNA, dzięki czemu mogliby przywrócić swoją rasę, zanim by wymarli, gdyż utracili zdolność do prokreacji. (źródło: Fred Bell) Czy jest w tym jakaś prawda?

COBRA –  Nie, nie zgadzam się z tym.  Nie byli podróżnikami w czasie.

Rob –  Czy stracili zdolność do prokreacji?

KOBRA –  Była ona bardzo zagrożona, ponieważ ich materiał genetyczny nie był tak dobry, jak mieli nadzieję.

Rob – Tak, to jest to, co, też powiedział Fred Bell.  Czy możesz opowiedzieć nam o relacji pomiędzy starożytną Grecją i Plejadanami?

KOBRA –  Zasadniczo nie tylko Plejadanie, ale także Syriusze zainspirowali wielkich filozofów i rzeczywiście spowodowali powstanie greckiej cywilizacji od pewnej grupy o nazwie Braterstwo Gwiazdy.

Rob –  Oto ciekawe pytanie: Sheldon Nidle mówi o komorach Światła. Powiedział, że będziemy uzdrowieni w ciągu 3 dni po Wydarzeniu.  Nie jestem pewien, czy miał na myśli w komorach Światła czy po prostu zlikwidowanie skalarnej technologii stworzy wielkie uzdrowienie.  Czy komory Światła i zaawansowane technologie uzdrowienia będą udostępnione w ciągu 3 dni po Wydarzeniu?

Kobra –  Nie, nie, nie.

Rob –  Dużo osób przechodzi ostatnio wiele depresji.  Zauważyłem kilka naprawdę beznadziejnych przypadków.  Czy to jest poważny atak archontów, ostatni ich wysiłek,  czy myślisz, że ludzie, w pewnym  rodzaju, zdają sobie sprawę, że ich życie było daremne w fałszywej matrycy i jest to rodzaj naturalnego procesu zwiększania swojego Światła?

KOBRA – To raczej dość nasilone ataki archontów w ostatnim czasie. Ludzie muszą zrozumieć, że te depresje są sztucznie stworzone.

Rob –  Chciałem jeszcze raz podziękować ci za twój czas i za udostępnianie tych informacji.  Wywiad z ostatniego miesiąca był bardzo dobrze przyjęty.  Jeśli wasze pytania nie pojawiły się, to przepraszam. Mieliśmy wiele pytań i wiele się powtarzających.  Czy możesz dać nam jakiś komentarz na temat postępów na Ukrainie?  Ostatnio Rosja powiedziała, że ich rubel ma być zdewaluowany i rząd robił oświadczenia dla ludzi, aby nie panikować.

KOBRA –  Są jeszcze pewne rzeczy dziejące się za kulisami.  Siły Światła próbują stworzyć pewien przełom, aby zmniejszyć poziom przemocy na Ukrainie.  To nie zostało jeszcze zakończone.

Rob – Czy możesz nam powiedzieć jakieś dobre wieści o statkach kosmicznych Plejadan i kiedy możemy zobaczyć naszą rodzinę z przestrzeni, dowództwo Asztara i radę Andromedy?  Czy statki te będą widoczne bardziej regularnie w czasie Wydarzenia, czy znacznie wolniej i stopniowo?

KOBRA –  To będzie powolne i stopniowe, ale kiedy się zacznie, to będzie niesamowite.

Rob –  Chciałbym, abyś dal nam dobre przesłanie miłości, nadziei i pokoju, dla naszych ludzi z audycji „Zwycięstwo Światła” jako prezent pożegnalny.  Czy masz jakieś pozytywne przesłanie dla nich?

KOBRA – Tak, chciałbym powiedzieć, że były pewne przełomy w ostatni weekend, które spowodują duże zmiany, choć to zajmie trochę czasu.  Nie traćcie nadziei.  Rzeczy się dzieją.  Obserwujcie, gdzie walczymy, gdyż to nastąpi dla nas wszystkich i dla całej naszej przyszłości przez wieczność.

Rob –  Dziękuję bardzo.  Zgadzam się z Kobrą.  To jest czas, abyśmy wszyscy się zaangażowali.  Znowu chcę wam przypomnieć wszystkim o: www.prepareforchange.net.  Blog Kobry: www.2012portal.blogspot.com. Sprawdźcie i zarejestrujcie się, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych informacjach.  Dziękuję bardzo, Kobra.  Zwycięstwo dla Światła, Bracie.

KOBRA – Dziękuję za uwagę i zwycięstwo Światła.

 

Rob Potter –  www.thepromiserevealed.com

Streszczenie transkryptu przetłumaczyła Krystal  

11 Komentarzy (+add yours?)

  1. Omstan
    List 09, 2014 @ 20:42:55

    Dzięki Ci Krystal, wiem już o co chodzi, gdyż ponownie zapoznałem się przekazem Naddusza o wzniesieniu i wpisami Cahetel, które bardzo dużo wyjaśniają. Jednym słowem jest to moment przejścia Ziemi i ludzkości do wyższego wymiaru. A później będzie już coraz lepiej.

    ——

    Od momentu Wydarzenia ogół ludzkości zacznie się wznosić do wyższego wymiaru, gdyż już nie będzie przeszkód, które są jeszcze w tej chwili obecne, tak jak rozumiem ❤ kr

  2. krystal28
    List 09, 2014 @ 03:30:52

    Omstanie, samo Wydarzenie będzie bardzo krótkie – zmiana systemów, usuniecie ciemnych od władzy, itp. Jednak proces uzdrawiania ludzi i środowiska może potrwać. Informacja o 3 dniach uzdrawiania w komorach prawdopodobnie pochodzi od fałszywego światła. Dlatego Kobra powiedział ‚nie’ aż trzy razy.

  3. krystal28
    List 09, 2014 @ 03:26:37

    Eile, Wydarzenie to usuniecie ciemnych i ich destrukcyjnych technologii, zmiana systemu finansowego i rozpoczęcie uzdrawiania ludzkości i środowiska. Pierwszy Kontakt to oficjalne spotkanie się z duchowymi kosmitami i to stanie się dużo później. Bashar powiedział, ze pomiędzy rokiem 2025 i 2032, jak dobrze pamiętam ❤

  4. Omstan
    List 07, 2014 @ 19:27:00

    Kobra był tu już przedstawiany Danusiu. O ile dobrze pamiętam jest to istota z innego rejonu wszechświata inkarnowana na Ziemi na czas Wzniesienia będąca pomostem pomiędzy galaktycznymi siłami Światła, Ruchem Oporu n Ziemi i ludźmi, czyli nami. Mam do niego zaufanie, za to bardzo ostrożnie podchodzę do strony Soulowicza, i prezentowanych tam przekazów (nie wszystkich oczywiście – linku wklejonego przez ivo to nie dotyczy). Pozdrawiam ciepło..

  5. Omstan
    List 07, 2014 @ 19:10:39

    Pięknie to opisałaś. Dziękujęz całego serca. Rozumiem, że będzie to też moment opadnięcia kurtyny i rozpadu sieci skalarnej Archontów i w ogóle uwolnienie z ich kwarantanny. Oby ten moment nadszedł jak najszybciej, chociaż rozumiem, że niektórzy mogą osiągnąć go wcześniej niż pozostała masa krytyczna ludzkości.. To będzie naprawdę piękny i wzniosły dzień nie tylko w wymiarze ziemskim.

  6. Cahetel
    List 07, 2014 @ 14:39:28

    „Wydarzenie” jest trudno-przewidywalnym momentem. Jego zaistnienie zależne jest od wielu czynników, z nich najważniejszy jest poziom globalnej świadomości jednoczącej się ludzkości. „Wydarzenie” jest wynikiem spiętrzających się potencjałów każdego z nas. To „chwila” podczas której cała zastana rzeczywistość „zalewana” jest intensywnym światłem wysokoenergetycznej Świadomości Źródła. „Wydarzenie” może zaistnieć dziś, jutro, za miesiąc, za kilka lat… w każdej chwili.
    W tym wymiarze podczas kilku, kilkunastu minut wszyscy znajdziemy się w „bezczasie” , niebo rozbłyśnie tysiącem barw a Ziemia „zabrzmi” dźwiękiem którego niektórzy nie będą mogli znieść. Na tych kilka chwil, wszyscy niezależnie od poziomu świadomości i zrozumienia, dostaniemy „wgląd” we wszystkie nasze inkarnacje, od początku istnienia. Na ten czas „rozpuszczą” się zasłony zapomnienia, bariery wymiarów i wszyscy którzy do tej pory nie posiadali żadnej wiedzy na temat „duchowości” będą w szoku. To wszystko z czego kpili, wszystko co było dla nich swoistą fantazją niewielu – okaże się prawdą odczuwalną w pełnym wymiarze – fizycznym i niefizycznym. Po „Wydarzeniu” nic już nie będzie takie samo. Zmieni się całkowicie nasza wspólna świadomość i od tego momentu rozpocznie się prawdziwa, harmonijna budowa nowej rzeczywistości – Złotego Wieku pełnego wzajemnej empatii i poszanowania innych istnień – także tych z poza planety.
    Wydarzenie będzie jak deszcz zmywający brud, jak zapalenie światła w ciemnym pokoju, jak świeży haust czystego, rześkiego powietrza o poranku.
    Niech się Stanie !

    Pozdrawiam z Serca !

  7. Danuta Hauptmann
    List 07, 2014 @ 14:33:17

    Witam.mam pytanie,kim jest Kobra?,ponieważ jego odpowiedzi zawierają mniej treści niż same pytania,które w rzeczy samej są już odpowiedzią.

  8. Ivo
    List 07, 2014 @ 11:49:59

    Witam,
    Poza całością artykułu, zainteresowały mnie dwa tematy: technologia skalarna i implanty eteryczne, poniżej zamieszczam linki rozszerzające nieco te dwa pojęcia:

    http://ag.108.pl/index.php/wiedza-nauka-technika/104-fala-skalarna-tesli#comment-246

    https://soulowicz.wordpress.com/tag/archonci/

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze 🙂
    Miłego dnia, pełnego cudów dla wszystkich 😉

  9. eile
    List 06, 2014 @ 22:40:08

    O ile dobrze zrozumiałam i zinterpretowalam wypowiedź Kobry, elementem ‚wydarzenia’ bądź samym ‚wydarzeniem’ będzie oficjalny kontakt z cywilizacją pozaziemską. Sam w sobie kontakt, podejrzewam, że nie będzie trwał zbyt długo, reszta to kwestia objęcia tego świadomością, co wydaje mi się może potrwać 😉

  10. kuba1902
    List 06, 2014 @ 21:33:29

  11. Omstan
    List 06, 2014 @ 21:19:16

    Niech ktoś mi wyjaśni ile takie Wydarzenie trwa? Bo jeżeli Rob pyta czy trzy dni po Wydarzeniu będą już uruchomione komory światła , to znaczy że skończy się ono o dokładnym czasie od którego można będzie liczyć dni, a więc np. wieczorem konkretnego dnia. Ale kiedy się zacznie i ile potrwa, godzinę, pół dnia czy może cały dzień?

Informacje od Czytelników