„Droga Kobieto”

Poniżej zamieszczam filmik przetłumaczony przez naszego nowego tłumacza, Speca.  Dziękuję!

Jakiś czas temu szamanka Keisha (Kisza)  przeprowadziła rytuał na łonie przyrody z grupą kobiet i mężczyzn, (YT)  w którym „męskość” prosiła o wybaczenie „kobiecość” za wszelkie krzywdy wyrządzone w historii i kobiety okazały to wybaczenie w imieniu „kobiecości”.  Był to bardzo wzruszający moment.   Wtedy ja też wybaczyłam wszystkim mężczyznom  w moim życiu, zaczynając od ojca, za jakiekolwiek krzywdy, których doznałam w moim zrozumieniu.  Uważam, że jest to ważny aspekt w procesie Wzniesienia i warto przeprowadzić taki rytuał w swoim sercu bez względu na płeć.

Jeśli nie widzisz polskiego tekstu, naciśnij cc podczas odgrywania w prawym dolnym rogu

27 komentarzy (+add yours?)

  1. iness
    kwi 18, 2011 @ 13:10:04

    Piękne…

  2. Hania
    kwi 13, 2011 @ 00:34:43

    Tu Elen http://epokaserca.pl/index.php?/plain/inne/droga_kobieto_mezczyzni_do_kobiet komentuje filmik i składa propozycję dla Kobiet, ja się przyłączam.

  3. Soren
    kwi 11, 2011 @ 11:53:37

    O 21:00 czasu polskiego czyli za 5 minut nowy temat w naszej grupie medytacyjnej, na ten tydzień: „Zwycięża Solidaryzm i Jedność wszystkich ludzi na planecie Ziemia.” :) Zachęcam do udziału w nim. :) Pozdrawiam. :)

  4. magbea
    kwi 11, 2011 @ 10:40:46

    Serdecznie dziękuję Krystal , dzięki Tobie w końcu odzyskałam spokój w poszukiwaniu wiedzy , teraz moim „źródełkiem” informacji jest Twój Blog , moc miłości dla Ciebie Krystal . Namaste :)

  5. MKFELA
    kwi 11, 2011 @ 10:05:32

    Odnośnie tego filmiku i integracji męskiej i kobiecej, polecam do przeczytania ” Manuskrypt Marii Magdaleny „. http://chomikuj.pl/File.aspx?id=422716226

  6. Sabrina
    kwi 11, 2011 @ 07:49:05

    Zobaczcie Kochani, ciemni stopniowo realizują swój plan, o którym mówił Alaje.

    http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,FBI-ujawnia-prawde-W-Roswell-naprawde-wyladowali-kosmici,wid,13308708,wiadomosc.html

    • Ktoś
      kwi 11, 2011 @ 07:59:21

      Niewiarygodne nie jest wiarygodne :). Spokojnie, bez paniki.

      • Sabrina
        kwi 11, 2011 @ 09:33:45

        Tak wiem, że Niewiarygodne nie jest wiarygodne… tylko, że to nie tylko oni o tym piszą, pojawiają się też filmiki na necie poświęcone tej tematyce.

    • ada
      kwi 11, 2011 @ 08:18:18

      Ciekawe,co zaserwują nam jako następny punkt planu?
      Odkrycie tajemnej komnaty w piramidzie,znalezienie starych artefaktów
      potwierdzających pozaziemiskie pochodzenie ludzkości?
      A jednak ,nie ma tego złego, wielu wątpiących,kpiących z tego tematu ludzi
      może się w ten sposób dowiedzieć,że nie jesteśmy sami,mam nadzieję,że
      zaczną patrzeć na świat i rzeczywistość bardziej ciekawym wzrokiem,
      i zadawać sobie pytania co jeszcze przdemną ukrywa się i dlaczego?

  7. ametyst
    kwi 11, 2011 @ 05:29:33

    PRZESŁANIA JEZUSA to rewelacja! To jak powrót do Domu!Wszystkie pytania,które nosiłam w sobie, wątpliwości, ból i głód duszy tu znalazły odpowiedż i ukojenie.Dziękuję KRYSTAL za wszystko – Ty to znasz i rozumiesz

  8. Dorota
    kwi 11, 2011 @ 04:20:50

    Tak, łzy płynęły wraz z wszystkimi nieprzyjemnymi wspomnieniami. Wypowiedzenie na głos win jest pierwszym krokiem, za którym powinny iść czyny. Dopiero wtedy ja jako kobieta nieraz skrzywdzona, może nie tak bardzo okrutnie jak wiele innych kobiet, będę mogła naprawdę wybaczyć.
    Przez wieki przeprosiny mężczyzn były puste. Proszę was o konkretne CZYNY, abym mogła rzeczywiście poczuć, że można wam zaufać, a wtedy my kobiety i wy mężczyźni doświadczycie prawdziwej rozkoszy bycia CZŁOWIEKIEM.

  9. Jacek
    kwi 11, 2011 @ 03:30:40

    Bóg Jest naszą Matką. Ziemia jest naszą Matką. Kobiety dają życie bo są Matkami. Bez Kobiet tak jak bez czynnika żeńskiego życie by nie istniało. Wielcy tego Świata podnosili Kobiety do rangi nie mniejszej niż ranga Mężczyzn. Szkoda, że liczni Mężczyźni wciąż jeszcze nie potrafią tego uszanować !

  10. Biedrona
    kwi 11, 2011 @ 02:22:56

    Jestem tak wzruszona po obejrzeniu tego filmiku,że brak mi słów. Wiele emocji jeszcze się uwolniło, łzy płynęły po twarzy i szczęścia i smutku jednocześnie. Dziękuję za ucztę duchową.

  11. wedrussa
    kwi 10, 2011 @ 23:59:47

    I’ve just listened to this vid and started crying unconsciously. THANK YOU SO MUCH for the truth to come.
    Namaste

  12. MKFELA
    kwi 10, 2011 @ 22:38:52

    Piękny filmik i budujący. Powinien być bardziej rozpowszechniony.
    Pozdrawiam

  13. Agagirl
    kwi 10, 2011 @ 16:32:53

    Czuję ogromną Wdzięczność za ten filmik…. Krystal dziękuję…

  14. Ktoś
    kwi 10, 2011 @ 14:29:56

    A ja sobie czytam Przesłania Jezusa i szczęka opadła mi do podłogi (myślałem, że nic mnie już nie zadziwi), te przekazy są dokładnie o mnie i o moim życiu, niesamowite! Wreszcie poznałem sedno sprawy i kim byłem, bardzo polecam przeczytać ten blog (jest w górnym prawym rogu). Namaste.

    • Sabrina
      kwi 10, 2011 @ 14:51:53

      Ktosiu, akurat go czytam. Ten blog jest też o mnie :-) I to tak „wypisz wymaluj” :-) Dziękuję serdecznie Krystal za ten blog i za trud włożony w tłumaczenie :-) Kochana Krystal robisz dużo dobra :-)

      • Ktoś
        kwi 10, 2011 @ 15:02:00

        Zawsze czułem, że gdzieś w poprzednich wcieleniach nabroiłem i się potwierdziło, teraz naprawiamy to co zniszczyliśmy i dlatego szerzymy światło i miłość, żeby uzdrowić ten świat. I dlatego nazwano nas świetlnymi pracownikami…

        • Soren
          kwi 11, 2011 @ 11:58:13

          Ktosiu taka jest prawda… Odpadliśmy od Źródła w wyniku lucyferycznego buntu – poniosła nas buta, zarozumiałość, chcieliśmy tworzyć inne wzorce od tych z Nieba i od świata Boga. W naszych poprzednich wcieleniach służyliśmy negatywnym siłom, u mnie np po sprawdzeniu wahadełkiem okazało się, że należałem do grupy pozaziemskich bytów z reakcyjnego imperium kosmicznego Oriona, które dokonywały ciemnych manipulacji genetycznych na mieszkańcach Ziemi. Obecnie przychodzi czas naprawy, z nawiązką tego co nabroiliśmy. Pozdrawiam serdecznie.

        • mary_celeste
          kwi 11, 2011 @ 13:32:06

          Pozdrawiam Was z miłością…

    • kasia
      kwi 11, 2011 @ 12:19:38

      Ktosiu, ja też jestem pod wrażeniem tego przesłania Jezusowego. Nie jestem nowicjuszką (choć pierwsze rozbudzenie było chyba najpiękniejsze:)) i od wielu lat szukam Prawdy (choć przez internet od niedawna). Różne zwroty w rozwoju przez ten czas przeszlam.
      A ten przekaz tak pieknie wszystko ujmuje w całość!!! :).Wszystko jeszcze lepiej do siebie pasuje. Nic sobie nie zaprzecza. Ten pęd, to poczucie odpowiedzialności i winy z którego wciąż się leczę żeby być skuteczniejsza… Wszystko jeszcze jasniejsze.
      Na pewno jest nas dużo w tych czasach. Pewnie często jako pierwsi budzimy w sobie potrzebę poznania. Tu na tym blogu wyrażnie to widać:). Dziekuję po raz n-ty Krystal (i przy okazji raz jeszcze bardzo, bardzo proszę o choć kilka słów na maila w sprawie pytania które zadałam Tobie w sobotę :)).

      • Ktoś
        kwi 11, 2011 @ 13:05:20

        Ja też dążyłem zawsze do prawdy ale intuicyjnie i podświadomie, dopiero niedawno świadomość mojego EGO się zbudziła na nowe możliwości. Ja się urodziłem z poczuciem winy i smutkiem, nigdy nie wiedziałem dlaczego. Zawsze mnie brano za dziwoląga – no nie dziwie się skoro jestem duszą kosmity. Teraz obecnie też mnie nie rozumieją, np. jak można żyć tu i teraz bez planowania, nie rozumieją o co chodzi, twierdzą, że to „dziecinne”, a sami cierpią przytłoczeni sprawami codzienności i zmartwieniami nie wiedząc, że to oni kreują rzeczywistość i wcale nie musi być taka gęsta lecz ja nie mam odwagi bardziej otwierać się przed ludźmi , żeby powiedzieć całą prawdę, przez co często źle interpretują z punktu widzenia czysto materialnego, np. nie będziesz miał pracy, nie będziesz miał rodziny, nie będziesz miał pieniędzy, będziesz głodował itd. itp. … Oni nie widzą nic poza światem materialnym, ale jak mówił Joszua trzeba zacząć od siebie, cóż więc tak uczynię, co mogę poradzić na obecny stan rzeczy nie będąc kompletnym.

        • Soren
          kwi 11, 2011 @ 14:33:25

          Ktosiu podzielę się z Tobą wewnętrznym odczuciem jakie jakiś czas temu otrzymałem… Odczułem że tak naprawdę beze mnie nie ma ewolucji ku wyższemu, że tak naprawdę to ja sam uruchamiam, poprzez moją postawę, intencje, siły, energie transformujące Świadomość we mnie oraz w innych ludziach. Co to również oznacza? Moje wywyższenie i działania zmierzające do tej duchowej transformacji, oznacza także wywyższenie innych do wyższych światów, chociaż tak naprawdę nie ma „innych”, jest to tylko złudzenie zmysłowe, w rzeczywistości jesteś Sam bo wszystko jest Tobą!!!!! W związku z czym, pojawić się musi tym większa odpowiedzialność na swoje zamiary i poczynania, bo co robisz innym, robisz tak naprawdę tylko samemu sobie!!!! Z Bashara mogę zacytować na koniec: „Wszystko jest Jednym – Jedno jest Wszystkim.” Pozdrawiam serdecznie. :)

        • Ktoś
          kwi 11, 2011 @ 14:51:39

          Bardzo cenna wskazówka, trochę mi to wszystko rozjaśniło. Dzięki wielkie!

  15. Sabrina
    kwi 10, 2011 @ 11:37:39

    Piękne :-)

  16. ada
    kwi 10, 2011 @ 11:31:51

    Tą przepiękną ceremonię Integracji Męskości i Żeńskości opisuje w swojej
    książce „Świetlisty Wąż” Drunvalo Melchizedek.
    „Precesja przesilenia(21.12.2012) ma otworzyć cykl nowych 13 000 lat,
    prowadzonych tym razem przez Kobiecą Mądrość…Bez tej bezwarunkowej
    miłości ludzkość byłaby zgubiona wobec ograniczeń mentalnych,które zbudowali męszczyźni,aby nas chronić przez przeszłe 13 000 lat.Ochrona
    ta była nam potrzebna w przeszłości,ale teraz stanowi dla nas największą przeszkodę w przetrwaniu,w rozwoju świadomości oraz we wstępowaniu
    rodzaju ludzkiego do nowego świetlistego świata.
    Dzięki Bogu za kobiece serce.Zawsze tak było.Męszczyźni chronią nas,kiedy wkraczamy do mrocznej części cyklu,a kobiety wyprowadzają nas z powrotem ku światłu,kiedy Wielki Cykl zawraca w stronę galaktyki”.

    „Czuję,że proces integracji,jaki rozpoczął sie tamtego dnia trwa nadal.
    Czuję,że ciągle pozwalamy sobie na pełne doświadczanie energii męskich i
    źeńskich,uwalnianie gniewu,lęku i nienawiści.Ale tamtego dnia w Campeche
    utorowaliśmy drogę dla innych-podążając nią,zarówno męszczyźni,jak i kobiety Matki Ziemi odnają nowe życie.”

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 814 obserwujących.

